کد خبر : 10607
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 2:09

انجمن ایران‌دوستان‌ کرواسی نوروز را در شهر زادار جشن گرفت

انجمن ایران‌دوستان‌ کرواسی نوروز را در شهر زادار جشن گرفت

شماری از هموطنان ایرانی مقیم کرواسی به همراه دوستان خود و ایران‌دوستان کروات، برای نخستین بار سفرهٔ هفت‌سین را در ساحل شهر زادار و در کنار منطقه Pozdrav Suncu (درود بر خورشید) برپا کردند.  جشن رسمی در محل موزهٔ مردمی شهر زادار با کنسرت گروه Trio Franolić-Ćulap-Gabrić و اجرای موسیقی با سازهای بربط، دف و

انجمن ایران‌دوستان‌ کرواسی نوروز را در شهر زادار جشن گرفت

شماری از هموطنان ایرانی مقیم کرواسی به همراه دوستان خود و ایران‌دوستان کروات، برای نخستین بار سفرهٔ هفت‌سین را در ساحل شهر زادار و در کنار منطقه Pozdrav Suncu (درود بر خورشید) برپا کردند.

 جشن رسمی در محل موزهٔ مردمی شهر زادار با کنسرت گروه Trio Franolić-Ćulap-Gabrić و اجرای موسیقی با سازهای بربط، دف و ویولا آغاز شد و در ادامه «ته‌آ کریزمانیچ» دربارهٔ نوروز باستانی ایرانیان و سنت های جشن نوروز مطالبی بیان کرد.
همچنین «فرانکو چُریچ» دربارهٔ سفرهٔ هفت‌سین توضیحاتی را ارائه داد. در ادامه شعرهایی از شعرای ایران نظیر مولانا و حافظ و نیز شاعر ایران‌دوست کروات انس کیشویچ به دو زبان فارسی و کرواتی خوانده شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح