کد خبر : 132800
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:26

۱۰۸۷ تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی در حال توزیع است

۱۰۸۷ تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی در حال توزیع است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۰۸۷ تن اقلام اساسی در مرکز استان و شهرستان ها در حال توزیع مردمی است. عباس جرجانی، امروز دوشنبه ۲۵ اسفند در چهاردهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: از ابتدای سال جاری حدود ۱۱ هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در

1087 تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی در حال توزیع است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۰۸۷ تن اقلام اساسی در مرکز استان و شهرستان ها در حال توزیع مردمی است.

عباس جرجانی، امروز دوشنبه ۲۵ اسفند در چهاردهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: از ابتدای سال جاری حدود ۱۱ هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در استان تامین و جذب شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از این میزان، حدود ۱۰ هزار تن انواع اقلام اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و انواع روغن خوراکی تاکنون توزیع شده است و همچنین ۹۵۸ تن شکر نیز در حال جذب است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین اقلام اساسی در استان وجود ندارد و پیش بینی‌های لازم برای جذب و ذخیره سازی اقلام اساسی صورت گرفته، افزود: در سال جاری همراهی و همکاری دستگاه های عضو کمیسیون در راستای تامین و توزیع اقلام اساسی، تنظیم بازار و نظارت بر این مهم در کاهش التهاب و تنش در سطح بازار بسیار موثر بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی همچنین از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از روز جاری خبر داد و افزود: ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار از نوع سیب با قیمت ۱۰ هزار تومان و پرتقال با قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ تامین و توزیع آن آغاز شده است.

جرجانی به تشدید بازرسی‌ها در ایام پایانی سال و نوروز اشاره و اظهار کرد: در این راستا تیم های بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، سازمان بسیج اصناف، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی ویژه این ایام تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ صبح و بعدازظهر و همچنین در روزهای تعطیل بر بازار کالا و خدمات نظارت و کنترل خواهند داشت.

علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم از انجام بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان و تشکیل یک هزار و ۵۶۱ فقره پرونده تخلف و برگشت بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شاکیان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح