کد خبر : 69858
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:21

پیروزی راحت گرگان و کاله در هفته‌ پنجم لیگ بسکتبال

پیروزی راحت گرگان و کاله در هفته‌ پنجم لیگ بسکتبال

تیم‌های شهرداری گرگان و کاله، بازی‌های خود از هفته پنجم لیگ بسکتبال را با پیروزی راحت پشت سر گذاشتند.  در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امشب (دوشنبه) و در جریان بازی‌های هفته پنجم، دو دیدار از گروه الف مسابقات برگزار شد که در پایان تیم‌های کاله و شهرداری گرگان مقابل رقبای خود به

پیروزی راحت گرگان و کاله در هفته‌ پنجم لیگ بسکتبال

تیم‌های شهرداری گرگان و کاله، بازی‌های خود از هفته پنجم لیگ بسکتبال را با پیروزی راحت پشت سر گذاشتند.

 در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امشب (دوشنبه) و در جریان بازی‌های هفته پنجم، دو دیدار از گروه الف مسابقات برگزار شد که در پایان تیم‌های کاله و شهرداری گرگان مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.
در بازی نخست امروز که میان تیم‌های کاله و نیروی زمینی تهران برگزار شد، تیم کاله با درخشش ستاره‌های جوان خود یازرلو و آقاجانپور، کوارترهای اول، دوم و سوم را به ترتیب با نتایج ۹-۱۸، ۱۶-۲۱ و ۱۴-۲۶ پیروز شدند تا با وجود شکست ۲۰-۱۵ در کوارتر چهارم، در مجموع ۵۹ – ۸۰ برنده بازی شوند.
در انتهای این دیدار، نصرت یازرلو فوروارد تیم‌ کاله با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۴ پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۲۷ ستاره بازی شد.
همچنین متین آقاجانپور دیگر فوروارد تیم کاله نیز موفق شد با کسب ۲۴ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شود. او در این بازی تاثیرگذاری ۲۴ را نیز به ثبت رساند تا دیگر ستاره کاله باشد.
اما در دومین بازی امروز هم که میان تیم‌های شهرداری گرگان و خانه بسکتبال خوزستان برگزار شد، شاگردان مهران خاتمی موفق شدند در کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۷-۲۳، ۱۴-۲۰، ۲۰-۲۴ و ۱۹-۲۴ حریف جوان خود را شکست دهند و در مجموع ۷۰ – ۹۱ برنده بازی شوند.
در انتهای این دیدار، آرش ثابتی گارد تیم خانه بسکتبال خوزستان با کسب ۴۱ امتیاز و ۸ ریباند، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با تاثیرگذاری ۲۸ ستاره زمین شد، اما نتوانست مانع باخت هم تیمی‌های خود شود.
در این دیدار میثم میرزایی سنتر ملی‌پوش تیم شهرداری گرگان نیز با کسب ۱۵ امتیاز و ۱۵ ریباند ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۲۲ ستاره گرگانی‌ها بود.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پریفرم

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

واچ تایم یوتیوب

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح