کد خبر : 208951
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 17:06

دمای هوای گیلان ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد

دمای هوای گیلان ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا نیمه ابری است، گفت: از عصر امروز و اواخر شب با نفوذ سامانه ناپایدار نسبتا خنک شرایط برای ابرناکی و مه‌آلود شدن هوا فراهم می‌شود. دادرس با اشاره به اینکه این هوای خنک و بارانی تا اوایل هفته پیش رو

دمای هوای گیلان ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا نیمه ابری است، گفت: از عصر امروز و اواخر شب با نفوذ سامانه ناپایدار نسبتا خنک شرایط برای ابرناکی و مه‌آلود شدن هوا فراهم می‌شود.

دادرس با اشاره به اینکه این هوای خنک و بارانی تا اوایل هفته پیش رو در گیلان مستقر است افزود: دمای هوا هم به تدریج ۴ تا ۸ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

به گفته وی در این مدت وزش باد، بارندگی، رعد و برق و نیز برای مناطق مستعد تگرگ پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبرداد و افزود: بالاآمدن آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست شهروندان و مسافران از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

دادرس هم اکنون دمای رشت مرکز استان را ۳۰ درجه سلسیوس اعلام کرد و گفت: دمای هوا در ساعت اوج گرما به ۳۴ درجه هم خواهد رسید و رطوبت هم ۷۰ درصد است.

وی با بیان اینکه دریا از عصر امروز با احتیاط مناسب است، افزود: در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه دریا با ارتفاع موج یک متر برای فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز صومعه سرا با ۳۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین و دیلمان با ۱۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین مناطق استان بوده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پریفرم

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

واچ تایم یوتیوب

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح