کد خبر : 38956
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 15:36

۷۵۰۰ بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد

۷۵۰۰ بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان اظهار کرد: سهم استان کرمان از یک میلیون بسته تهیه شده توسط ستاد کشور، ۷۵۰۰ بسته معیشتی و ارزش هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است. حجت الاسلام”حجت معین الدینی” ظهر امروز ۱۹ مهرماه در مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان (اهدای یک میلیون بسته غذایی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان اظهار کرد: سهم استان کرمان از یک میلیون بسته تهیه شده توسط ستاد کشور، ۷۵۰۰ بسته معیشتی و ارزش هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

حجت الاسلام”حجت معین الدینی” ظهر امروز ۱۹ مهرماه در مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان (اهدای یک میلیون بسته غذایی و ارزاق به آسیب دیدگان بیماری کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام) در کرمان گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته معیشتی در سطح کشور به افراد آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار توزیع می کند.

وی با بیان اینکه این رزمایش در دو فاز اجرا می شود، اظهار کرد: سهم استان کرمان از یک میلیون بسته، ۷۵۰۰ بسته معیشتی و ارزش هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان افزود: محتوای این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، روغن، قند و شکر و حبوبات است که این بسته ها توسط گروه های جهادی، خیریه ها، سمن ها و فعالین اجتماعی همکار با ستاد توزیع می شود.

وی اظهار کرد: ۲۶۰ مجموعه همکار در بنیاد احسان داریم که از هر کدام در حوزه خاص عدالت آموزشی، قرارگاه مساجد، قرارگاه خدمت رسانی و … است و در این رزمایش قریب به ۱۰۰ گروه با ما همکاری می کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح