کد خبر : 7699
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 22:07

۶ فوت کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

۶ فوت کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار کرونا به ۸۵۴ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار جان خود را از دست دادند. پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۶۱۱ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۲۹۰ نفر

۶ فوت کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار کرونا به ۸۵۴ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۶۱۱ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۲۹۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۱ هزار و ۹۹۰ نفر بهبود یافته اند.
یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۰ نمونه رپید تست انجام شده که ۱۸ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی و از ۱۱۷۵ نمونه pcr انجام شده  ۴٠ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود.
وی تصریح کرد: روند صعودی بیماری در استان ادامه دارد و بیماری کرونای دلتا در استان های مجاور نیز به سرعت  منتشر شده و افرادی با سنین پایین تر را نیز درگیر می‌کند. میزان سرایت پذیری بالایی داشته و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است و مردم باید احساس خطر کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: بنابراین باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند، در تجمعات حضور نیابند و محدودیت ها را رعایت نمایند تا از این پیک خطرناک عبور نماییم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح