کد خبر : 174067
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 22:20

۵ اسفند؛ آخرین مهلت نام نویسی کتابفروشان در طرح زمستانه کتاب

۵ اسفند؛ آخرین مهلت نام نویسی کتابفروشان در طرح زمستانه کتاب

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: کتابفروشان خراسان جنوبی تا ۵ اسفند فرصت دارند برای ثبت نام در طرح زمستانه کتاب ۹۹ اقدام کنند. محمود رمضانی، اظهار کرد: طرح زمستانه کتاب ۹۹، از ۹ تا ۱۶ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود که کتابفروشان برای نام نویسی

۵ اسفند؛ آخرین مهلت نام نویسی کتابفروشان در طرح زمستانه کتاب

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: کتابفروشان خراسان جنوبی تا ۵ اسفند فرصت دارند برای ثبت نام در طرح زمستانه کتاب ۹۹ اقدام کنند.

محمود رمضانی، اظهار کرد: طرح زمستانه کتاب ۹۹، از ۹ تا ۱۶ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود که کتابفروشان برای نام نویسی می‌توانند از طریق درگاه tarh.ketab.ir  اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی افزود: در این طرح کتابفروشی‌های مشارکت کننده تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی، ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

وی با بیان اینکه یارانه خرید برای کتب، ۲۰ درصد است، گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۲۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید، ۴۰ هزار تومان است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه استقبال از این طرح موجب ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز می‌شود، افزود: با توجه به نزدیکی به تعطیلات نوروزی، استفاده از این طرح برای پر کردن اوقات فراغت و پرهیز از ترددهای غیر ضروری با هدف جلوگیری از بیماری کرونا، مناسب و شایسته است.

وی به استقبال بالای کتابفروشان و مردم از طرح کتاب پاییزه کتاب ۹۹ اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و گرانی کاغذ و به تبع آن گرانی کتاب، این طرح‌ها علاوه بر فراهم کردن فرصت مناسبی برای افراد علاقه‌مند به کتاب، به اقتصاد کتابفروشی‌ها نیز کمک می‌کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح