کد خبر : 124907
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 21:06

۴۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد واگذار شد

۴۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد واگذار شد

ایسنا/تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد حضرت امام، ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مدد جویان در استان‌های تهران ، کرمان و خراسان جنوبی تحویل داده شد. سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام در این مراسم که روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان

۴۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد واگذار شد

ایسنا/تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد حضرت امام، ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مدد جویان در استان‌های تهران ، کرمان و خراسان جنوبی تحویل داده شد.

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام در این مراسم که روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان کمیته امداد خود را خادم و نوکر افرادی می دانند که ولی نعمت مسئولان هستند و تلاش دارند تا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتباراتی که مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ تعیین کرده، بهترین خدمات را به مددجویان ارائه دهند.

وی افزود: امروز به برکت روز پاسدار و مناسبت های ماه شعبان، ۳۵۲ واحد مسکونی از پروژه‌های بلااستفاده مسکن مهر به صورت رسمی به مددجویان واگار شده و امروز ۸۲ خانواده در این پروژه ساکن شده و مابقی تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در این منازل ساکن می‌شوند.

وی اظهار کرد: همزمان با این برنامه، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در استان خراسان جنوبی و هزار و ۲۵۰ واحد در کرمان تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود.

بختیاری افزود: سال قبل با تفاهم نامه میان کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه بودجه، احداث ۱۷ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد منعقد شد که ۵ هزار واحد در خراسان جنوبی، ۶ هزار واحد در کرمان، ۶ هزار واحد در سیستان و بلوچستان و ۵۰۰ واحد در خراسان جنوبی احداث می‌شود که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد خراسان جنوبی امروز و ۲ هزار واحد باقیمانده تا شهریورماه سال ۱۴۰۰ واگذار می‌شود.

وی گفت: در استان کرمان نیز احداث ۲ هزار و ۷۴۴ واحد در دستور کار قرار دارد که هزار و ۵۴۰ واحد امروز افتتاح و ۲ هزار و ۲۵۶ واحد باقیمانده تا شهریور ماه سال ۱۴۰۰ واگذار می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح