کد خبر : 85523
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 22:05

۳ مورد سرقت طلا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کرمان کشف شد

۳ مورد سرقت طلا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کرمان کشف شد

ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند چهار نفره سارقان فرا استانی و کشف سه فقره سرقت طلاجات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از چند منزل خبر داد. سرهنگ”یداله حسن‌پور” امروز ۲۰ تیرماه اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی برای کشف سرقت طلاجات و دلار

۳ مورد سرقت طلا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کرمان کشف شد

ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند چهار نفره سارقان فرا استانی و کشف سه فقره سرقت طلاجات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از چند منزل خبر داد.

سرهنگ”یداله حسن‌پور” امروز ۲۰ تیرماه اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی برای کشف سرقت طلاجات و دلار از چند منزل در کرمان به سرنخ هایی دست پیدا کرده و متوجه شدند عاملان سرقت اهل یکی از استان های غربی کشور هستند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت ها را شناسایی و از حضور گاه و بی گاه آنان در استان کرمان و استان لرستان مطلع شدند.

حسن‌پور تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران ضمن اخذ نیابت قضائی و اعزام یک تیم ویژه به یکی از نقاط استان لرستان موفق شدند طی چند عملیات جداگانه هر چهار متهم را هنگام تردد در سطح شهر و در منزلشان دستگیر  کنند که این متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان کرمان و مواجهه با شواهد و مدارک موجود به سه فقره سرقت طلاجات و دلار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مال باختگان یادآور شد: این چهار نفر که در قالب اعضای یک باند با پرسه زنی در محله های شهر، منازل خالی را شناسایی و به صورت شبانه با ورود از طریق پنجره، نورگیر، بالکن و تراس های فاقد حفاظ یا دیگر منافذ قابل عبور اقدام به سرقت اموال ارزشمند به ویژه طلاجات می کردند و به استانی دیگر می رفتند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح