کد خبر : 13526
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 23:14

۳ مصدوم حاصل انفجار گاز در “کیان‌آباد” اهواز

۳ مصدوم حاصل انفجار گاز در “کیان‌آباد” اهواز

عکس از آتش‌نشانی اهواز  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدومیت سه نفر در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در کیان‌آباد خبر داد. ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۰ امروز (۸ فروردین‌ماه) با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی

۳ مصدوم حاصل انفجار گاز در "کیان‌آباد" اهواز
عکس از آتش‌نشانی اهواز

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدومیت سه نفر در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در کیان‌آباد خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۰ امروز (۸ فروردین‌ماه) با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در خیابان ۲۸ غربی منطقه کیان‌آباد اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا از شش ایستگاه آتش‌نشانی شش خودروی اطفای حریق و چهار خودروی پیشرو امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در این حادثه، انفجار گاز منجر به حریق و ریزش قسمتی از طبقه چهارم مجتمع مسکونی چهار طبقه شد و به چند واحد مسکونی همجوار نیز خسارت وارد شد.

وی افزود: یک گروه از آتش‌نشانان با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی سریعا وارد مجتمع مسکونی شدند و ۴۳ نفر از ساکنین مجتمع را از میان دود غلیظ خارج کردند و همزمان، گروه دیگر آتش‌نشانان با تجهیزات خاموش‌کننده، شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری گفت: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر شد که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح