کد خبر : 169016
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 15:00

۳ درصد تلفات جاده‌ای استان کرمان مربوط به قاچاق سوخت و انسان است

۳ درصد تلفات جاده‌ای استان کرمان مربوط به قاچاق سوخت و انسان است

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان یکی از مشکلات استان را قاچاق سوخت و انسان اعلام کرد و گفت: در کل استان کرمان در ۱۱ ماهه سال‌جاری ۴۱۸ فقره فوتی به دلیل حوادث ترافیکی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۹ درصدی هستیم که حدود ۳ درصد از

۳ درصد تلفات جاده‌ای استان کرمان مربوط به قاچاق سوخت و انسان است

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان یکی از مشکلات استان را قاچاق سوخت و انسان اعلام کرد و گفت: در کل استان کرمان در ۱۱ ماهه سال‌جاری ۴۱۸ فقره فوتی به دلیل حوادث ترافیکی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۹ درصدی هستیم که حدود ۳ درصد از تلفات جاده‌ای استان مربوط به قاچاق سوخت و انسان است که اگر آمار فوتی این دسته را در آمار تصادفات منجر به فوت استان لحاظ نکنیم، امسال ۲۰ درصد کاهش فوتی داشته‌ایم.

“علی سیدعلیخانی” امروز چهارم اسفندماه در سی و چهارمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمن حمل و نقل استان کرمان با حضور رییس پلیس راه کشور گفت: در شمال استان کرمان به دلیل شیوع کرونا در ۱۱ ماهه امسال سفرها ۱۹ درصد و تعداد مسافر ۲۱ درصد کاهش یافته‌اند.

وی افزود: در ۱۱ ماهه امسال ۲۹.۵ میلیون تن بار در جاده‌های استان حمل شده که در این زمینه جزی استان‌های اول کشور هستیم اما در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته‌ایم.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان کرمان یکی از مشکلات استان را قاچاق سوخت و انسان اعلام کرد و افزود: در کل استان کرمان در ۱۱ ماهه سال‌جاری ۴۱۸ فقره فوتی به دلیل حوادث ترافیکی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۱۹ درصدی آن هستیم که حدود ۳ درصد از تلفات استان مربوط به قاچاق سوخت و انسان است که اگر آمار فوتی این دسته را در آمار تصادفات منجر به فوت استان لحاظ نکنیم، امسال ۲۰ درصد کاهش فوتی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد سوانح جاده‌ای در محورهای اصلی استان رخ داده‌اند، اظهار کرد: محور کرمان – باغین بیشترین تردد در استان کرمان دارد. محور هفت باغ علوی کرمان نیز یکی از پرترددترین و پرتصادف‌ترین محورهای استان کرمان بود که با اقدامات صورت گرفته اکنون تصادفات آن کاهش پیدا کرده است.

سیدعلیخانی ادامه داد: در ۱۱ ماهه امسال محور کرمان – ماهان – بم پرتلفات‌ترین محور استان است و پس از آن سه راهی بهرامجرد – بافت، باغین – سیرجان، سیرجان – شهربابک در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به میزان تلفات جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز عنوان کرد: ۱۲۵ نقطه پرحادثه در استان در سال گذشته شناسایی شد که ۶ نقطه آن پرتصادف است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح