کد خبر : 172587
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 16:43

۳۹۳ مورد تخلف در کردستان کشف شد

۳۹۳ مورد تخلف در کردستان کشف شد

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تاکنون در قالب طرح نظارتی ایام پایان سال ۳۹۳ مورد تخلف کشف شده است. محمد دره وزمی امروز(۳ اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ۱۵ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه سال جاری در مجموع ۴ هزار و ۷۶۷ مورد بازرسی

 ۳۹۳ مورد تخلف در کردستان کشف شد

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تاکنون در قالب طرح نظارتی ایام پایان سال ۳۹۳ مورد تخلف کشف شده است.

محمد دره وزمی امروز(۳ اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ۱۵ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه سال جاری در مجموع ۴ هزار و ۷۶۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با اشاره به کشف ۳۹۳ مورد تخلف در این بازرسی ها، افزود: ۳۲۹فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، ذکر کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع ۶ میلیارد و ۶۶ میلیون و ۳۲۱هزار ۴۱۷ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

دره وزمی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۲۷۱ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن ها ۴۶ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دره وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح