کد خبر : 39180
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 16:23

۳۰ درصد از دانش‌آموزان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه شدند

۳۰ درصد از دانش‌آموزان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه شدند

 مدیر گروه تخصصی مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۳۰ درصد از دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم، معادل ۱۶۷ هزار و ۵۴۸ نفر، واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون ۲۹۷ هزار و ۷۱۱ نفر مابقی هم طی هفته جاری انجام می‌شود. محمدجعفر صادقی اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر روی موضوع واکسیناسیون

۳۰ درصد از دانش‌آموزان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه شدند

 مدیر گروه تخصصی مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۳۰ درصد از دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم، معادل ۱۶۷ هزار و ۵۴۸ نفر، واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون ۲۹۷ هزار و ۷۱۱ نفر مابقی هم طی هفته جاری انجام می‌شود.

محمدجعفر صادقی اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر روی موضوع واکسیناسیون دانش‌آموزان، دانشجویان ،فرهنگیان و دانشگاهیان متمرکز هستیم؛ ضمن اینکه واکسیناسیون سایر گروه‌ها هم به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال تعداد ۴۶۵ هزار و ۲۵۹ نفر واکسینه می‌شوند و تاکنون ۳۰ درصد آنان و معادل ۱۶۷ هزارو ۵۴۸ نفر واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون ۲۹۷ هزار و ۷۱۱ نفر مابقی هم طی هفته جاری انجام می‌شود.

مدیر گروه تخصصی مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه به دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا دوازدهم دو نوبت واکسن سینوفارم همانند بزرگسالان تزریق می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که واکسیناسیون ظرف مدت سه روز انجام شود و تا سه روز بعد از آن نیز واکسیناسیون افراد جامانده انجام شود و تا پایان هفته جاری واکسیناسیون این گروه سنی به اتمام برسد.

به گزارش وبدا، صادقی افزود: تأکید به دانش‌آموزان همچون دیگر گروه‌ها این است که پس از دریافت واکسن کرونا عادی‌انگاری نداشته باشند و همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را داشته باشند و در صورت بازگشایی مدارس در رعایت به این موارد در مسیر خانه به مدرسه و بالعکس و همچنین در زمان حضور در مدرسه بیش از پیش توجه کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح