کد خبر : 82754
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 2:27

«یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نقد می‌شود

«یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نقد می‌شود

همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان ششمین نشست باشگاه پژوهشگران نوجوان با نقد و بررسی کتاب «یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نوشته جمشید خانیان برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ششمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوان که به نقد

«یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نقد می‌شود

همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان ششمین نشست باشگاه پژوهشگران نوجوان با نقد و بررسی کتاب «یک جعبه پیتزا برای ذوزنقه کباب‌شده» نوشته جمشید خانیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، ششمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوان که به نقد این کتاب اختصاص دارد روز جمعه (۱۸ تیرماه) به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان با حضور عباس قدیرمحسنی نویسنده و منتقد ادبی به صورت وبینار مجازی در فضای kpf.ir  برگزار می‌شود.

پیش از برگزاری نشست، این اثر برای اعضا معرفی شده و در اختیار منتقدان نوجوان قرار گرفته‌ است. همچنین به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان از اعضای باشگاه خواسته شده تا  پیشنهادها و خواسته‌ها، دستاوردها و تعهدات خود را نسبت به ادبیات کودک و نوجوانان بررسی کنند تا در فرصت هم‌اندیشی و گفت‌وگو از منظر نوجوان امروز به ارائه دیدگاه‌ خود درباره ادبیات نوجوان بپردازند.

باشگاه نقد ادبی  در سلسله نشست‌های اول تا چهارم به مفاهیم نقد ادبی و مکتب واقع‌گرایی در ادبیات پرداخته است و از حضور و همراهی منتقدان و شاعران و نویسندگان از جمله کامیار عابدی، معصومه انصاریان، جواد جزینی، محمدرضا یوسفی، انسیه موسویان، افسون امینی و مهرنوش قربانعلی برخوردار بوده ‌است. نشست پنجم با رویکرد بررسی و نقد کتاب «هیچ‌کس جرأتش را ندارد» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی برگزار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح