کد خبر : 208927
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 22:24

یادگیری زبان فرانسوی در یک ماه

یادگیری زبان فرانسوی در یک ماه

به دلایل مختلف امروزه یادگیری زبان فرانسوی بسیار رایج شده و این زبان جایگاه بسیار ویژه ای در سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است. در مقاله های دیگر دلایل زیادی را برای یادگیری این زبان مطرح نموده ایم که با مراجعه به سایت آموزشگاه زبان ملل می توانید همه را در قالب

به دلایل مختلف امروزه یادگیری زبان فرانسوی بسیار رایج شده و این زبان جایگاه بسیار ویژه ای در سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است. در مقاله های دیگر دلایل زیادی را برای یادگیری این زبان مطرح نموده ایم که با مراجعه به سایت آموزشگاه زبان ملل می توانید همه را در قالب مقاله های متعدد مطالعه بفرمایید.

اما برای این که بتوان در مدت زمان کوتاه به عنوان مثال در یک ماه، این زبان را یاد گرفت و پیشرفت نمود، باید شیوه های درست و اصولی را در برنامه خود قرار داد. به این منظور از شما دعوت می نماییم این مقاله و راهکارهای نوشته شده در آن را تا انتها مهمان ما باشید و از آن کمال استفاده را ببرید.

راه های یادگیری زبان فرانسوی در یک ماه

گفتنی است که زبان فرانسه از نقطه نظر سختی در درجه متوسط قرار دارد. از این رو برآورد شده است که اگر زبان آموز این فرصت را داشته‌ باشد که روزانه چهار ساعت را به یادگیری و تمرین این زبان بپردازد، برای این که بتواند به سطح متوسط در این زبان برسد، حدود ۹ ماه زمان لازم دارد.

اما افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند می توانند در مدت زمان کمتری به این نتیجه برسند. اما با این وجود باید شیوه درستی را داشته باشید تا پیشرفت حاصل شود. اگر تمایل به یادگیری زبان فرانسوی دارید و به دنبال راهکار های مناسب و اصولی هستید فقط کافی است این مقاله پر بار را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه متدهای بسیار کاربردی را برای شما توضیح خواهیم داد.

آموزش زبان فرانسوی در آموزشگاه ملل : 👇👇👇

https://melalinstitute.com/home/service/10011/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87

👆👆👆

تعیین هدف مهم ترین راهکار برای یادگیری زبان فرانسوی

شایان به ذکر است که برای شروع هر کاری مهم ترین عامل داشتن انگیزه و هدف است‌. مطمئنا بدون انگیزه نمی توان به درستی موفقیت را لمس کرد. در مورد یادگیری زبان فرانسوی نیز این نکته صدق می کند و می توان گفت که یک عامل کلیدی به شمار می رود. برای خود به دنبال شور و اشتیاقی باشید که شما را به سمت یادگیری هر چه بهتر سوق دهد‌.

انگیزه ای بسیار قوی فراتر از قبولی در امتحان یا پیدا کردن یک کار معمولی در نظر بگیرید. برای کسب درآمد نیز اهدافی در نظر داشته باشید که بتواند انگیزه ای قوی در شما ایجاد کند‌. به این فکر کنید که درآمدی بسیار بالا داشته باشید و بتوانید خانه و ماشین و زندگی رویایی خود را فراهم سازید.

به سفرهای خارج از کشور و مخصوصا فرانسه و دیدن زیبایی های این کشور فکر کنید. حتی می توانید این مسئله را تصور کنید که با تسلط بر زبان فرانسه می توانید به فکر مهاجرت و تحصیل و کار در این کشور باشید. ارتباط با افراد فرانسوی زبان و دوستی با آن‌ ها و آشنا شدن با فرهنگ و هنر این کشور مخصوصا دنیای مد نیز می تواند انگیزه ای قوی و جالب در شما به وجود بیاورد.

تمرین منظم و مداوم روزانه

برای یادگیری زبان فرانسوی و سایر زبان ها پشتکار حرف اول را می زند. این که صرفا به کلاس بروید و مطالعه ای ساده داشته باشید، نمی تواند دریچه های پیشرفت و موفقیت را آن چنان که باید و شاید برای شما باز کند. برای این که بتوانید در مدت کوتاه به موفقیت برسید باید پشتکار زیادی داشته باشید و تمرین و تکرار مداوم و‌ روزانه را فراموش نکنید. گفتنی است که برای یادگیری هر چه بهتر این زبان جا دارد که شما در طول روز بین ۸ تا ۱۴ ساعت را به این کار اختصاص دهید.

مطالعه لغت، کتاب ها آموزشی و دیگر موضوعات، تمرین جلوی آینه در صورتی که با شخص فرانسوی زبان ارتباط ندارید یا کسی را نمی شناسید که به این زبان تسلط داشته باشد، گوش‌ دادن به این زبان و تقویت مهارت شنیداری و مطالعه متون فرانسوی باید روزانه در برنامه آموزشی شما قرار داشته باشد. مهارت خواندن نیز از مهم ترین مهارت ها در آموزش زبان می باشد و باید حتما آن را تقویت نمایید.

زمان بندی دقیق برای مطالعه اصولی

در این بخش روشی را به شما عزیزان آموزش می دهیم که بتوانید بسیار اصولی زمان مطالعه خود را برنامه ریزی کنید و کمال استفاده را از زمان ببرید. با این راهکار یادگیری زبان فرانسوی برای شما شیرین تر و بازدهی بسیار بیشتر خواهد شد. زمانی که یک واژه جدید را یاد می گیرید، در مدت زمان ۲۴ ساعت بعد حتما آن را مرور نمایید و به شیوه های مختلف آن را به کار ببرید. با این کار تقریبا هشتاد درصد از یادگیری شما کامل خواهد شد.

در گام بعدی باید در طول یک هفته بعد از آن همان مطلب یا واژه را مرور نمایید. حتی یک مرور پنج دقیقه ای می تواند کاری کند که شما بدون فراموش کردن واژه جدید، سریع آن را به یاد آورید. این روش به شما کمک خواهد کرد که این واژه جدید یا مطلب دیگر آموخته شده به مدت یک ماه در ذهن شما بماند‌. بعد از چهل روز دوباره مطلب یاد گرفته شده را مرور نمایید و مطمئن باشید که تا شش ماه ماندگاری آن را در ذهن خود تضمین نموده اید. پس با این روش مطالب را به خوبی فرا گرفته و ملکه ذهن خود خواهید کرد.

بهره برداری از دنیای موسیقی جهت یادگیری زبان فرانسوی

یکی از روش های اصولی و تکنیک های به روز آموزشی که منجر به افزایش تمرکز شما خواهد شد و به یادگیری هر چه بهتر مطالب کمک می کند، گوش دادن به موسیقی هم زمان و یا سکوت می باشد. زبان آموزان باید قسمت اضافی مغز خود را در زمان مطالعه به کار ببرند و این کار با گوش فرا دادن به موسیقی بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. پس برای صدای پس زمینه حتما از موسیقی استفاده نمایید و البته که با صدای ملایم این کار را انجام دهید و سپس به تمرین زبان بپردازید.

خواندن کتاب های فرانسوی با صدای بلند و به صورت شمرده

یکی از راهکارهای مهم و کاربردی برای رسیدن به موفقیت در مسیر یادگیری زبان فرانسوی و سایر زبان ها، مطالعه و خواندن متون مختلف در کتاب های فرانسوی می باشد. بهتر است متن ها را به صورت شمرده شمرده و با صدای بلند بخوانید. توصیه مهم ما این است که کتاب هایی را انتخاب نمایید که جمله ها و عبارت ها را از پایه آموزش داده باشد. حتی می توانید کتاب ها را بر روی گوشی خود دانلود کرده و مدام از آن ها استفاده نمایید. سرعت خواندن خود را پایین بیاورید و با صدای بلند در حدی که خودتان بشنوید، آن ها را بخوانید.

تمرین و تکرار مکالمه‌ های پایه ای به صورت روزانه

آموزش زبان از جمله ها و عبارت های ساده و مکالمه های روزانه شروع می شود. برای این که این عبارت ها را داشته باشید، می توانید آن ها را دانلود نمایید و همیشه در دسترس داشته باشید. عبارت های مربوط به سلام و خداحافظی، سوالات شخصی و اساسی، جمله های مربوط به مراودات ساده و روزانه و سایر موارد در برنامه روزانه هر شخصی وجود دارد و باید یاد گرفته شود. مکالمه های کوتاه با افراد فرانسوی زبان و افرادی که به این زبان تسلط دارند راهکاری بسیار کاربردی می باشد.

شرکت در کلاس های آموزشی

شرکت در کلاس های آموزشی می تواند برای صحبت کردن و یادگیری نکات گرامری بسیار کاربردی باشد. آموزشگاه زبان ملل با بهترین متد ها و تکنیک های به روز و اساتید برجسته و متخصص، دوره ها و کلاس های آموزشی برگزار خواهد کرد. با شرکت در این کلاس ها آموزش و یادگیری زبان فرانسوی برای شما بسیار راحت تر و اصولی تر خواهد شد.

اشکالات شما توسط استاد برطرف شده و می توانید سوالات خود را بپرسید. ارتباط با هم کلاسی ها و افرادی که به این زبان تسلط دارند، می تواند زمینه را برای صحبت کردن و شرکت در مکالمه فراهم سازد. قابل ذکر است که دوره های فشرده یک ماهه در آموزشگاه زبان ملل راهی مطمئن برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت شما خواهد بود.

استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسوی

اگر به هر دلیلی نمی توانید در کلاس های آموزشی شرکت نمایید، می توانید اپلیکیشن های آموزشی را دانلود و استفاده نمایید. با این اپلیکیشن ها می توانید از دوره مبتدی آموزش را آغاز نموده و زبان را یاد بگیرید. روزانه سه الی چهار ساعت را به این کار اختصاص دهید و همیشه به صورت منظم و روزانه تکرار و تمرین داشته باشید.

تماشای فیلم و سریال و انیمیشن های زبان اصلی

یهتر است وقت بیکاری خود را با مشاهده فیلم، سریال و انیمیشن های زبان اصلی لذت بخش تر سازید و با این کار به یادگیری زبان فرانسوی خود نیز کمک کنید. مشاهده دقیق فیلم و سریال و انیمیشن های زبان اصلی می تواند محیطی کاملا زبانی برای شما به وجود بیاورد و شما با لهجه بسیار اصیل و زیبا آشنا خواهید شد. فرهنگ هر کشور را می توان با فیلم ها شناخت. توصیه ما این است که در ابتدا از زیر نویس استفاده نمایید اما در مراحل بعد حتما آن را برداشته و سعی کنید با دقت بیشتری گفتگو ها را درک نمایید.

مطالعه داستان و رمان

از دیگر منابع مهم برای یادگیری زبان فرانسوی مطالعه کتاب در زمینه های مختلف است. انواع رمان ها و داستان های کوتاه و بلند منبع بسیار غنی برای آموزش می باشند. سعی کنید همیشه کتاب های زبان اصلی را به همراه داشته باشید. کتاب ها منابع بسیار غنی و قوی و قدرتمند هستند و شما با دریایی از اطلاعات رو به رو خواهید شد. از رمان ها و داستان های ساده شروع کرده و برای یادگیری وقت بگذارید.

گوش دادن به موسیقی و برنامه های رادیویی و پادکست

برای تقویت مهارت شنیداری خود حتما گوش‌ دادن به موسیقی را در برنامه خود قرار دهید. موسیقی دنیای لذت بخشی را برای شما رقم می زند. همچنین با برنامه های رادیویی و پادکست های مختلف در زمینه های گوناگون می توانید روی مهارت شنیداری خود کار کنید.

توصیه های مهم دیگر برای یادگیری زبان فرانسوی

فرایند یادگیری هر زبانی غیر از زبان مادری به عنوان زبان دوم، مطمئنا چالش هایی را برای زبان آموزان به همراه دارد. گذر از این سد ها و چالش ها با علاقه و پشتکار شما به نتیجه خواهد رسید. در محیط زندگی خود همه چیز را با توجه به زبان فرانسوی تغییر دهید. سیستم گوشی و کامپیوتر خود را به زبان فرانسوی برگردانید.

در شبکه های اجتماعی دوستانی فرانسوی زبان پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید. تمام آموخته ها را یادداشت نمایید و همیشه تمرین نمایید. هیچ موقع برای صحبت کردن و شرکت در مکالمه ها خجالت نکشید و با اعتماد به نفس شروع به صحبت کردن کنید.

سخن پایانی

با توجه به علاقه بسیاری از افراد به زبان فرانسوی، این زبان در زمره زبان های بسیار رایج و کاربردی در جهان در آمده است. دلیل هر چه که باشد تفاوتی ندارد بلکه باید برای یادگیری زبان فرانسوی با برنامه درست و دقیق اقدام نمایید. شیوه آموزش باید بسیار اصولی و طبق استانداردهای جهانی باشد. آموزشگاه زبان ملل با کادر مجرب و تحصیل کرده دوره های بسیار عالی برای زبان آموزان و علاقمندان عزیز برگزار خواهد کرد. با شرکت در این دوره ها، یادگیری شما تضمین خواهد شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح