کد خبر : 68646
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 21:25

یادنامه رئیس فقید خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام منتشر می‌شود

یادنامه رئیس فقید خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام منتشر می‌شود

ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از تهیه‌ی یادنامه زنده یاد «سامی شهبازی» خبرنگار پیشکسوت و رئیس خانه مطبوعات استان تهیه خواهد شد. «یونس قیطانی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اداره کل با همکاری خانه مطبوعات استان در نظر دارد یادنامه وزین و در خور منزلت این خبرنگار

یادنامه رئیس فقید خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام منتشر می‌شود

ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از تهیه‌ی یادنامه زنده یاد «سامی شهبازی» خبرنگار پیشکسوت و رئیس خانه مطبوعات استان تهیه خواهد شد.

«یونس قیطانی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اداره کل با همکاری خانه مطبوعات استان در نظر دارد یادنامه وزین و در خور منزلت این خبرنگار فقید را به صورت مکتوب و مصور تدوین و منتشر کند و در این زمینه تمام اصحاب رسانه و اهالی قلم می‌توانند دلنوشته‌ها، یادداشت‌ها ، عکس‌های خاص و عکس‌های مربوط به مراسم تشییع و تدفین ایشان را تا ۲۰ تیرماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تحویل دهند.
زنده یاد حاج شامی شهبازی خبرنگار پیشکسوت و سرپرست نمایندگی روزنامه رسالت در ایلام و رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان عصر ۲۷خردادماه به علت سکته دار فانی را وداع گفت.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح