گوگل بهروزرسانی محتوای جدیدی را ارائه میکند: آنچه باید بدانید در اینجا آمده است امروز سئوی خود را با محتوای اول افراد تقویت کنید
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از صدای شفاف هر بهروزرسانی جدید الگوریتم Google به جستجوگران کمک میکند تا اطلاعات مفید را سریعتر، بهتر و قابل اطمینانتر بیابند. همین موضوع در مورد آخرین «بهروزرسانی محتوای مفید» نیز صادق است، که بخشی از تلاش مداوم Google برای
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از صدای شفاف هر بهروزرسانی جدید الگوریتم Google به جستجوگران کمک میکند تا اطلاعات مفید را سریعتر، بهتر و قابل اطمینانتر بیابند.
همین موضوع در مورد آخرین «بهروزرسانی محتوای مفید» نیز صادق است، که بخشی از تلاش مداوم Google برای آوردن محتوای بیشتر توسط افراد، برای افراد به صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است.
این پست همه چیزهایی را که سازندگان باید درباره بهروزرسانی محتوای مفید بدانند، پوشش میدهد. از جمله آنچه دیگر کارشناسان سئو فکر می کنند.
آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل چیست؟
به روز رسانی الگوریتم جستجوی محتوای مفید گوگل، رتبه بندی محتوایی را که انتظارات کاربران را برآورده می کند، بهبود می بخشد. به محتوای معتبر نوشته شده توسط کارشناسان موضوع پاداش می دهد. در حالی که به محتوایی که به نظر می رسد به طور خاص برای موتورهای جستجو ایجاد شده است، اخم می کند.
انتشار این بهروزرسانی در ۲۵ اوت ۲۰۲۲ آغاز شد. طبق گفته گوگل، ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا عرضه کامل شود.
در حالی که بهروزرسانی محتوای مفید به منظور جریمه کردن محتوای ایجاد شده برای موتورهای جستجو است، بهترین شیوههای SEO موجود، مانند دستورالعملهای Google E-A-T را لغو نمیکند.
بهروزرسانی محتوای مفید و دستورالعملهای E-A-T در کنار هم به صاحبان وبسایت اجازه میدهند محتوای اول را به مردم ارائه دهند و رتبهبندی موتورهای جستجوی خود را ارتقا دهند.
چه چیزی “محتوای اول مردم” در نظر گرفته می شود؟
محتوای اول مردم محتوایی است که نیازهای مخاطب هدف را اولویت بندی می کند. در اینجا ویژگی های محتوای اول افراد آمده است:
- اطلاعات از دانش دست اول. محتوای شما باید حاوی اطلاعاتی بر اساس تخصص، تجربه و دانش شخصی شما باشد نه اطلاعات بسته بندی مجدد از سایر وب سایت ها.
- مطابق با اهداف وب سایت شما. محتوای اول مردم در زاویه ای ایجاد می شود که از اهداف اصلی وب سایت شما پشتیبانی می کند – تحت تأثیر سایر رهبران فکری یا هر چیز دیگری که روند آن وجود دارد.
- جامع و قابل اجرا. پس از خواندن محتوای شما، کاربران باید احساس اطمینان کنند و برای رسیدن به اهداف خود آماده باشند.
- برای کاربران نوشته شده است. برخلاف نوشتن برای فروش محصولات یا خدمات، محتوای اول مردم باید بدون نیاز به خرید چیزی برای خوانندگان ارزش ارائه کند.
(هر وقت درخواست کردند). به عنوان مثال، اگر محتوا یک بررسی محصول است، باید صادقانه، بی طرفانه و از دیدگاه یک کاربر واقعی نوشته شده باشد.۰۸/core-update
به جای تمرکز بر کلمات کلیدی یا ویژگی هایی که کاربران می توانند در وب سایت محصول بخوانند، تجربه دست اول خود را با محصول توصیف کنید.
مشاوران برجسته در مورد به روز رسانی محتوای مفید گوگل چه می گویند؟
بررسی کنید که مشاوران برجسته سئو در مورد آخرین تغییرات الگوریتم گوگل چه می گویند:
۱. کریستین شاچینگر: “فوراً از خارج از شرکت خود کمک بگیرید”
هنگامی که با یک الگوریتم جدید یا یک الگوریتم جدید مواجه می شوید، بلافاصله در خارج از شرکت خود از افرادی که وب سایت ها را همیشه بازیابی می کنند کمک بگیرید، زیرا می دانند که اهرم را به حرکت در می آورد و می تواند سریعتر پاسخ شما را دریافت کند.
کریستین شاچینگر به عنوان یک مشاور سئو پزشکی قانونی، ممیزی های بی شماری از سئو را انجام داد. او در برجسته کردن مسائل، از محتوای تکراری گرفته تا جریمه شدن به دلیل تغییرات الگوریتم جدید، تخصص دارد.
اگر وب سایت شما ضربه خورده است و تیم سئو داخلی شما متخصص بازیابی جریمه ندارد، یکی را از اقتصاد گیگ تهیه کنید. برای بازیابی رتبه های از دست رفته در اسرع وقت منتظر یک سال نباشید و حدس و گمان را از سر راه خود بردارید.
۲. پدرو دیاس: “قبل از تکمیل شدن عرضه، از پرش به تحلیل خودداری کنید”
یادآوری سریع: از آنجایی که بهروزرسانی محتوای مفید Google در حال انتشار است، از پرش به تجزیه و تحلیل قبل از تکمیل و بدون روند مشخص اجتناب کنید؛ – نتیجهگیری خیلی زود و/یا بر اساس اولین فرضیات شما؛ – فرض کنید مشاهدات به این صورت است. برای سایت های دیگر هم همینطور.”
پدرو دیاس، مشاور سئو، توصیه میکند که خیلی زود اقدام نکنید تا از واکنش بیش از حد به بهروزرسانی محتوای مفید خودداری کنید.
از واکنش های تند و سریع خودداری کنید و قبل از انجام تنظیمات سئوی خود، منتظر بمانید تا عرضه به پایان برسد. منتظر بمانید تا روند مشخصی پدیدار شود، صفحاتی را که مورد بازدید یا پاداش قرار گرفته اند را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.
۳. ناتالی آرنی: “کیفیت، استفاده و هدف کلیدی است”
«کیفیت، استفاده و هدف در هنگام ایجاد محتوا کلیدی هستند و Google به دنبال این خواهد بود که قطعات محتوا چقدر برای کاربران مفید هستند. ارائه ارزش و سودمندی، در کنار محتوای با کیفیت (با اتوماسیون کمی) چیزی است که گوگل با این به روز رسانی جدید به دنبال آن خواهد بود و همان چیزی است که شما باید با محتوای سایت خود به دنبال آن باشید.
ناتالی آرنی با سالها تجربه به عنوان یک تحلیلگر و مشاور SEO، می داند که بقای به روز رسانی الگوریتم جستجو به کیفیت محتوا بستگی دارد.
مانند اکثر به روز رسانی های الگوریتم گوگل، قطعات محتوای عالی و مفید پاداش می گیرند در حالی که صفحات فرمولی و بیش از حد بهینه سازی شده پایین می روند. این بار، به حداقل رساندن اتوماسیون و اولویت دادن به نیازهای مخاطبان بیش از هر زمان دیگری مهم است.
۴. کوین ایندیگ: “به تغییر قصد کاربر بالقوه نگاه کنید”
“به تغییر قصد کاربر بالقوه نگاه کنید. بسیاری از بهروزرسانیهای الگوی اصلی منجر به درک بهتر/متفاوتی از آنچه کاربران میخواهند با جستجو به دست آورند، میشوند. وقتی رتبه ها را از دست می دهید، ببینید چه کسی رتبه بهتری دارد (و بالعکس). الگوهایی را در بین کلمات کلیدی که رتبه آنها تغییر کرده است جستجو کنید.”
مدیر SEO Shopify، کوین ایندیگ، اهمیت ایجاد محتوا برای هدف کاربر را تکرار می کند.
از بهروزرسانی محتوای مفید جدید برای ارزیابی اینکه آیا درک شما از هدف کاربر با آنچه جستجوگران واقعاً میخواهند همسو است یا خیر، استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف شما «چگونه در سئو موفق شویم» است، پس از عرضه به دنبال نتایج برتر باشید.
صفحه اول گوگل نشان می دهد که آیا کاربران واقعاً می خواهند فهرست محصولات، آموزش ها، توصیه های آژانس یا ترکیبی از همه چیز را ببینند.
۵. تام کرو: “نویسندگی از قبل مهم است”
“تألیف در حال حاضر مهم است، اما من تصور می کنم این به روز رسانی ممکن است تاکید بیشتری بر محتوای نوشته شده توسط متخصصان واقعی داشته باشد. طرح واره نویسنده خود را بسازید و ثابت کنید که چرا شما/نویسندگانتان در یک زمینه خاص تخصص دارید.”
گوگل نشان داد که نشان دادن تخصص دست اول کلید موفقیت در به روز رسانی محتوای مفید است. به گفته تام کرو، این یادآوری است که اعتبار نویسندگان محتوای خود را ثابت کنید.
صرف نظر از اینکه تیمی از متخصصان موضوع دارید یا به عنوان یک رهبر فکری برای خود می نویسید، باید آن را به خوانندگان و همچنین ربات ها ثابت کنید. یک صفحه نویسنده دقیق بسازید و از طرح نویسنده استفاده کنید تا به خزندههای موتور جستجو کمک کنید تا بفهمند شما چه کسی هستید.
نکاتی در مورد نوشتن محتوای اول افراد
در اینجا نکاتی برای نوشتن محتوای اول افراد و کسب رتبه های بالاتر با به روز رسانی محتوای مفید آورده شده است:
- به یاد داشته باشید که به نیت خواننده توجه کنید. ایجاد محتوا را با هدف مخاطب هدف خود برای به حداکثر رساندن معیارهای ضروری SEO، مانند زمان اقامت و تعامل کاربر، هماهنگ کنید. یک قطعه تبلیغاتی، راهنمای گام به گام، فهرست یا مقاله کلی بسته به آنچه که مخاطب هدف شما میخواهد انجام دهد، بنویسید.
- محتوا را گوشتی اما لاغر نگه دارید. گوگل اشاره کرد که هدف قرار دادن تعداد کلمات خاص نشان دهنده «ابتدا ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو» است. با تمرکز بر نوشتن اطلاعات مرتبط و مفید و در عین حال از بین بردن کرک از این امر اجتناب کنید.
- از استفاده بیش از حد از اتوماسیون خودداری کنید. پیشنهادات ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را قطب نمای خود برای نحوه نوشتن مقالات خود قرار ندهید. خوانندگان انسانی را در راس ذهن و تمرکز اصلی خود قرار دهید. به تجربه آنها فکر کنید. اگر از ابزارهای بهینه سازی روی صفحه برای قرار دادن کلمات کلیدی و تولید طرح کلی استفاده می کنید، کمتر از آنها استفاده کنید و روی اهداف مخاطب هدف خود تمرکز کنید.
- برای انسان بنویس بهروزرسانی محتوای مفید راهی است که گوگل به بازاریابان و صاحبان وبسایت میگوید به رویکرد «اول SEO» خود برای توسعه محتوا پایان دهند. برای کسب رتبه های بالاتر، ابتدا با ساختاربندی منطقی خطوط کلی محتوا، برای افراد بنویسید. و اضافه کردن بخش هایی که می تواند به اهداف خوانندگان شما کمک کند – نه به این دلیل که نیاز به تزریق کلمات کلیدی بیشتری دارید.
- از طرح نویسنده و سایر نشانه گذاری ها استفاده کنید. از نشانه گذاری های طرحواره برای برقراری ارتباط با اعتبار کسب و کار یا برند شخصی خود با موتورهای جستجو استفاده کنید. نشانهگذاریهای طرحواره همچنین به شما امکان میدهند برای قطعههای ویژه گوگل رتبهبندی کنید.
- مطالب جامع بنویسید محتوایی بنویسید که به خوانندگان هر آنچه را که باید درباره موضوع بدانند بیاموزد. محتوا را با اطلاعات گم شده یا نامشخص بهبود دهید تا خوانندگان مجبور نباشند جای دیگری را جستجو کنند.
بهروزرسانی محتوای مفید Google: سؤالات متداول
۱. به روز رسانی الگوریتم گوگل چیست؟
به روز رسانی الگوریتم گوگل تغییراتی را در نحوه نمایه سازی، رتبه بندی و رتبه بندی صفحات وب توسط موتور جستجو اعمال می کند. از آنجایی که بهروزرسانیهای الگوریتم در سطح پلتفرم هستند، تغییرات عظیمی در رتبهبندی وبسایتها هفتهها یا ماهها پس از عرضه مشاهده میشود.
۲. مدیران وب سایت باید در مورد به روز رسانی های اصلی گوگل بدانند؟
به روز رسانی های اصلی گوگل تغییرات قابل توجهی در الگوریتم رتبه بندی موتورهای جستجو هستند. به روز رسانی های اصلی چندین بار در سال انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران بهترین تجربه ممکن را دریافت می کنند.
۳. اصل E-A-T در سئو چیست؟
E-A-T مخفف Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness است. دستورالعمل های E-A-T به ارزیاب های کیفیت جستجوی گوگل کمک می کند تا ارزش محتوا و اثربخشی پلت فرم را در رتبه بندی محتوای مرتبط و معتبر تعیین کنند.
در عصر محتوای اول مردم، شما به متخصصان سئو واقعی (انسانی) نیاز دارید – نه دستیاران نوشتن هوش مصنوعی یا «حرفهای» سئو که از تولیدکننده محتوا یا اسپینر استفاده میکنند. امروز استراتژی سئوی خود را با محتوایی که در اولویت افراد قرار دارد تقویت کنید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰