کد خبر : 38191
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 23:38

گردهمایی مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی فارس

گردهمایی مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی فارس

 گردهمایی مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان فارس با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شد. گردهمایی سالانه مدیران حراست دستگاههای اجرایی استان فارس به میزبانی اداره کل اطلاعات استان و با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد. به گزارش دریافتی ایسنا، در این

گردهمایی مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی فارس

 گردهمایی مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان فارس با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شد.

گردهمایی سالانه مدیران حراست دستگاههای اجرایی استان فارس به میزبانی اداره کل اطلاعات استان و با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد.

به گزارش دریافتی ایسنا، در این جلسه آیت‌الله دژکام در خوص چارچوبها، الگوهای عملی و رفتاری کارکنان حراست دستگاه‌های اجرایی، به موضوع نظارت دقیق بر مجموعه‌های اداری به عنوان مهمترین اولویت کاری تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد که برخوردها و تذکرات نیروهای حراستی باید با شفقت و دلسوزی همراه باشد و حاوی این پیام به کارمند متخلف باشد که این هشدار به قصد نجات وی از آتش بوده است.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: این اقدام دینی باید به نحوی انجام شود که موجب بدبینی مردم نسبت به نظام نشود.

ممانعت از عادی انگاری ارتباط مسلمانان با رژیم غاصب اسرائیل، داشتن روحیه انتقادپذیری و نداشتن غرور و خودبزرگ بینی، توجه ویژه به فساد و رانتخواری در دستگاههای اجرایی و حراست از مرزهای دینی و اسلامی از محورهای مهم سخنرانی آیت‌الله دژکام در این نشست بود.

در ابتدای این جلسه، مدیرکل اطلاعات استان فارس نیز بر لزوم بهره مندی از فضایل اهل بیت(ع) و به کارگیری منویات آل الله در زندگی و کار و همچنین توجه به خانواده کارکنان حراست، تاکید کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح