کد خبر : 192107
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:51

گرامیداشت “علی انصاریان” در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می‌شود

گرامیداشت “علی انصاریان” در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: در حاشیه هفتمین روز برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، بزرگداشت علی انصاریان هنرپیشه سینمای کشور برگزار می شود. محمدجواد کنجوری افزود: علی انصاریان پس از چند سال فعالیت در سینما، امسال فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» را در سی و نهمین دوره جشنواره فجر

گرامیداشت "علی انصاریان" در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: در حاشیه هفتمین روز برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، بزرگداشت علی انصاریان هنرپیشه سینمای کشور برگزار می شود.

محمدجواد کنجوری افزود: علی انصاریان پس از چند سال فعالیت در سینما، امسال فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» را در سی و نهمین دوره جشنواره فجر داشت.

وی افزود: انصاریان به همین مناسبت در گفت‌وگویی که پیش از بستری شدن در بیمارستان با روابط عمومی جشنواره فیلم انجام داده بود، از اشتیاقش برای حضور در سالن سینما و دیدن فیلم گفته بود.

کنجوری افزود: علی ‌انصاریان، به عنوان یک چهره ملی محبوب قلب‌های مردم ایران بود و دراماتیک‌ ترین روزهای عمر خود را سپری می‌کرد.

وی ادامه داد: امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش‌ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.

کنجوری گفت: روز سه شنبه(۲۱ بهمن) و در هفتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، یادبودی برای این هنرمند گرانقدر در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد و علاوه بر طلب مغرفت برای روح این مرحوم، نمایش فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت این فوتبالیست و هنرمند کشورمان اکران خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان می توانند بلیت سانس مذکور را از طریق سایت www.gisheh7.ir تهیه کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح