کد خبر : 175339
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 17:44

کولاک مقطعی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد

کولاک مقطعی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از کولاک مقطعی در برخی از نقاط گردنه و بارش برف خبر داد و گفت: احتمال کولاک مقطعی در بعد از ظهر امروز نیز در این محور وجود دارد. ساسان رستمی در گفت‌و گو با ایسنا با اشاره به عادی و روان بودن فعلی ترافیک گردنه

کولاک مقطعی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از کولاک مقطعی در برخی از نقاط گردنه و بارش برف خبر داد و گفت: احتمال کولاک مقطعی در بعد از ظهر امروز نیز در این محور وجود دارد.

ساسان رستمی در گفت‌و گو با ایسنا با اشاره به عادی و روان بودن فعلی ترافیک گردنه اسدآباد با نمک پاشی‌های انجام شده است، اظهار کرد:  از بعد از ظهر روز گذشته تاکنون افزون بر ۸۰۰ تن نمک و ماسه برای بازگشایی و برف‌روبی گردنه استفاده شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون محورهای کلیایی و چهاردولی اسدآباد نیز توسط عوامل راهداری در دست بازگشایی قرار دارد، تصریح کرد: چهار راهدارخانه شهرستان  شامل گردنه اسدآباد، محور چهاردولی و کلیایی و مرکز اداره با ۵۵ عوامل راهداری و ۲۸ ماشین آلات برف روبی و خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین در آماده باش کامل قرار دارند.

رستمی در ادامه یاد آور شد: از رانندگان درخواست می شود در هنگام تردد در گردنه اسدآباد ضمن رعایت  نکات ایمنی لازم خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی و زنجیرجرخ مجهز کنند.

وی با بیان اینکه راهداران در مسیر گردنه در حال گشت‌زنی بوده و در صورت نقص فنی هر خودرو برای کمک امداد رسانی لازم را انجام می‌دهند، گفت: سایر مسیرهای ارتباطی اسدآباد با سنقر، قروه و کرمانشاه از شرایط مناسب برخوردار هستند و هم اکنون وضعیت ترافیک در این محورها نیز  عادی و روان است.

به گزارش ایسنا، طرح زمستانه شهرستان از ۱۵ آذرماه  آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح