کد خبر : 192889
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 11:49

کنسولگری عراق در ایلام دایر می‌شود

کنسولگری عراق در ایلام دایر می‌شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ‏برای توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی‎ ‎استان و کشور عراق، کنسولگری عراق در ایلام دایر می‌شود. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، «حسن بهرام‌نیا»  در دیدار با رییس و هیات رییسه دانشگاه واسط کشور عراق اظهار کرد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق به تازگی در جلسه

کنسولگری عراق در ایلام دایر می‌شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ‏برای توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی‎ ‎استان و کشور عراق، کنسولگری عراق در ایلام دایر می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، «حسن بهرام‌نیا»  در دیدار با رییس و هیات رییسه دانشگاه واسط کشور عراق اظهار کرد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق به تازگی در جلسه اعلام کرد که ایجاد کنسولگری عراق در ایلام نهایی شده و این موضوع بزودی محقق خواهد شد.

وی  با دعوت از سرمایه‌گذاران عراقی برای سرمایه‌گذاری در استان ایلام، تصریح کرد:  یکی از راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی دو استان  توسعه بازارچه‌های مرزی چنگوله، چیلات و شهابی عنوان کرد و گفت: یکی از بسترهای مهم برای توسعه دو کشور دوست و برادر ایران و عراق جایگاه علمی دو کشور است و  آمادگی خود را برای اعزام نیروهای فنی و مهندسی به کشور عراق اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح