کد خبر : 123584
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 23:30

کشف ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه در گچساران

کشف ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه در گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “سید محمد موسوی” در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش انواع مواد محترقه توسط شخصی در شهرستان گچساران موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی

کشف ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه در گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سید محمد موسوی” در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش انواع مواد محترقه توسط شخصی در شهرستان گچساران موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده یک نفر متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ادامه داد: متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح