کد خبر : 177320
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 15:57

کشف ۳ کیلو هروئین در اسدآباد

کشف ۳ کیلو هروئین در اسدآباد

عکس تزئینی است ایسنا/همدان جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف سه کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد خبر داد. سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر مطرح کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و عملیات استان و

کشف ۳ کیلو هروئین در اسدآباد
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف سه کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر مطرح کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و عملیات استان و همچنین رده های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بهار و اسدآباد مشخص شد، قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از استان های مرکزی کشور به یکی از استان های غربی را دارند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و به موقع یک دستگاه پژو ۴۰۵  حامل موادمخدر در این زمینه شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های گسترده با شگردهای خاص پلیسی در ورودی شهر اسدآباد متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، سه بسته موادمخدر از نوع هروئین به مقدار سه کیلوگرم کشف، راننده دستگیر و خودرو نیز به مقر انتظامی منتقل شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس با روحیه جهادی و پرسنل خدوم، باعث شده که قاچاقچیان موادمخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح