کد خبر : 161135
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 10:26

کشف و ضبط ۵۶۰ تخته پتوی قاچاق در ایجرود

کشف و ضبط ۵۶۰ تخته پتوی قاچاق در ایجرود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان ۵۶۰ تخته پتوی قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد. مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: از یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان ۵۶۰ تخته پتوی قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد. این مسئول ادامه داد: این پرونده یک

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان ۵۶۰ تخته پتوی قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: از یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان ۵۶۰ تخته پتوی قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.

این مسئول ادامه داد: این پرونده یک متهم دارد که مدارکی را دال بر قانونی بودن محموله ارائه کرد ولی با استعلامات انجام شده، مدارک ذی‌ربط با محموله مطابقت نکرده و قاچاق بودن آن محرز شد.

وی افزود: بر اساس حکم صادره، کالاها به نفع دولت ضبط شده و متهم به پرداخت ۷۴۵ میلیون ریال به حساب دولت محکوم شد   و این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا تایید و قطعی است.

ممیزی با اشاره به اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز است، گفت: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند، مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح