کد خبر : 81517
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 23:26

کشف مواد مخدر در ماشین لباسشویی

کشف مواد مخدر در ماشین لباسشویی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو فروشنده مواد مخدر و کشف ۲۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده از یک دستگاه ماشین لباسشویی خبر داد. سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی اطلاع واصله مبنی این‌که دو نفر قاچاقچی در پوشش مسافر قصد دارند مقادیری مواد مخدر را وارد استان کنند شناسایی و دستگیری آنان در دستور

کشف مواد مخدر در ماشین لباسشویی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو فروشنده مواد مخدر و کشف ۲۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده از یک دستگاه ماشین لباسشویی خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی اطلاع واصله مبنی این‌که دو نفر قاچاقچی در پوشش مسافر قصد دارند مقادیری مواد مخدر را وارد استان کنند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی اکیپی از مأموران مبارزه با مواد مخدر به محور بروجرد – اراک اعزام و یک دستگاه اتوبوس را در این رابطه شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در بازرسی از یک دستگاه ماشین لباسشویی داخل خودروی مذکور ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، بر برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان مواد مخدر تأکید کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح