کد خبر : 91854
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 1:20

کشتار غیرمجاز دام در کهگیلویه و بویراحمد همچنان وجود دارد

کشتار غیرمجاز دام در کهگیلویه و بویراحمد همچنان وجود دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتار غیرمجاز دام در این استان همچنان وجود دارد. “عبدالله بهمنش” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: حتی یک کیلوگرم گوشت دامی که بصورت غیرمجاز کشتار شده مورد تایید دامپزشکی نیست. وی اظهارکرد: استفاده از گوشت هایی که با کشتار غیرمجاز انجام می شوند

کشتار غیرمجاز دام در کهگیلویه و بویراحمد همچنان وجود دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتار غیرمجاز دام در این استان همچنان وجود دارد.

“عبدالله بهمنش” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: حتی یک کیلوگرم گوشت دامی که بصورت غیرمجاز کشتار شده مورد تایید دامپزشکی نیست.

وی اظهارکرد: استفاده از گوشت هایی که با کشتار غیرمجاز انجام می شوند می تواند موجب ابتلا به بیماریهای مختلفی از جمله تب مالت، تب کریمه کنگو و هاری شود. همچنین ضایعات کشتار و خون‌آبه باعث شیوع بیماری های ویروسی خطرناکی می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وقتی ذبح دام در کشتارگاه صورت گیرد تحت نظارت دامپزشکی هست و روند منجد شدن و نگهداری در سردخانه را طی می کنند که با این روش درصورتی که دام حتی مبتلا به بیماری هم باشد، بیماری از بین می رود و منتقل نمی شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح