کد خبر : 98616
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 20:51

“کرونا” چالش جدید فدراسیون جهانی ژیمناستیک/ احتمال برگزاری جام‌جهانی

“کرونا” چالش جدید فدراسیون جهانی ژیمناستیک/ احتمال برگزاری جام‌جهانی

رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک می گوید که کرونا چالش جدید برای این فدراسیون بوده و تمامی تلاش‌ها برای از سرگیری مسابقات جهانی انجام خواهد شد. به گزارش ایسنا، شیوع کرونا باعث شد اکثر مسابقات جام جهانی  و جهانی ژیمناستیک لغو شود. حتی مسابقات باکو که نماینده ایران موفق شده بود به فینال آن راه پیدا

"کرونا" چالش جدید فدراسیون جهانی ژیمناستیک/ احتمال برگزاری جام‌جهانی

رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک می گوید که کرونا چالش جدید برای این فدراسیون بوده و تمامی تلاش‌ها برای از سرگیری مسابقات جهانی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شیوع کرونا باعث شد اکثر مسابقات جام جهانی  و جهانی ژیمناستیک لغو شود. حتی مسابقات باکو که نماینده ایران موفق شده بود به فینال آن راه پیدا کند نیمه کاره ماند تا وضعیت المپیکی شدن ورزشکاران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک در باره لغو اکثر مسابقات اظهارکرد: چالش‌ها بخشی از یک حرفه ورزشی است. بحران بهداشتی غیرمنتظره ناشی از COVID-19 ، زندگی روزمره تعداد زیادی از ورزشکاران ما را تحت تأثیر قرار داده و ما نمی‌توانیم به سادگی آن را نادیده بگیریم.

او بیان کرد: چند هفته طول کشید تا تقریباً تمام رویدادهای فدراسیون جهانی ژیمناستیک  را از تقویم حذف کنیم. ما هنوز هم تلاش می کنیم تا جام های جهانی و مسابقات جهانی را از سر بگیریم که به نظر می رسد چنین کاری انجام خواهد شد. متأسفانه ما چاره ای جز لغو مسابقات نداشتیم.

رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک بیان کرد: این تعویق و لغو مسابقات تا حدی بر شاخه های ژیمناستیک هنری ، ریتمیک و ترامپولین تأثیر می گذارد. ما باید در اجرای قوانین خود منصفانه و منسجم باشیم. بنابراین ، کمیته اجرایی FIG(فدرایسیون جهانی ژیمناستیک)  معیارهایی را که ممکن است در سیستم انتخابی المپیک رعایت نشود ، با دقت بررسی خواهد کرد.

همچنین او گفت: در یک کنفرانس تلفنی که من در آن شرکت کردم IOC گفت که با همه فدراسیون های بین المللی کار خواهد کرد تا هر گونه سازگاری لازم و عملی را با سیستم های صلاحیت مربوطه خود برای توکیو ۲۰۲۰ انجام دهد. می خواهم خاطرنشان کنم که IOC کاملاً نسبت به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو متعهد است.

او در آخر اظهار کرد: دوره فعلی چالش برانگیز است. ورزشکاران عادت دارند چالش های جدیدی را در پیش بگیرند. در فدراسیون جهانی ژیمناستیک ما تلاش‌های خود را برای کمک به ورزشکاران در رسیدن به اهداف خود به عادلانه تر روش ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح