کد خبر : 15697
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 22:07

کرونای سلطانیه آبی‌پوش شد

کرونای سلطانیه آبی‌پوش شد

  اکنون سلطانیه، تنها شهرستان دارای وضعیت آبی از لحاظ بیماری کرونا در استان زنجان است. در حال حاضر شهرستان‌های ماه‌نشان، ایجرود، طارم در وضعیت زرد و شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ابهر و خرم‌دره در وضعیت نارنجی و شهرستان سلطانیه نیز در وضعیت آبی قرار دارد. روند بیماری کرونا در استان زنجان در بخش بستری به

کرونای سلطانیه آبی‌پوش شد

  اکنون سلطانیه، تنها شهرستان دارای وضعیت آبی از لحاظ بیماری کرونا در استان زنجان است.

در حال حاضر شهرستان‌های ماه‌نشان، ایجرود، طارم در وضعیت زرد و شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ابهر و خرم‌دره در وضعیت نارنجی و شهرستان سلطانیه نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

روند بیماری کرونا در استان زنجان در بخش بستری به صورت تدریجی در حال کاهش بوده و روند سرپایی این بیماری نیز نزولی است.

واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها راه موجود برای قطع زنجیره‌ انتقال بیماری کرونا بوده و هنوز هم راه طولانی برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا داریم که نیازمند همکاری همه زنجانی‌ها است.

پویش هفته طلایی واکسیناسیون عمومی در استان زنجان تا ۹ مهرماه تداوم دارد، بنابراین همشهریان با شرکت در این پویش، خود و خانواده‌شان را در برابر بیماری کرونا ایمن کرده و به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح