کد خبر : 159874
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 17:24

“کرونای انگلیسی” بیخِ گوش کرمانشاه رسیده/ غفلت کنیم “شبِ عید” گرفتار می‌شویم

“کرونای انگلیسی” بیخِ گوش کرمانشاه رسیده/ غفلت کنیم “شبِ عید” گرفتار می‌شویم

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی کرونای انگلیسی در استان ایلام، گفت: خطر کرونای انگلیسی بیخ گوش استان رسیده و همه باید هوشیار بوده و با جدیت بیشتری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. مسعود بهرام نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت نامناسب بازارها

"کرونای انگلیسی" بیخِ گوش کرمانشاه رسیده/ غفلت کنیم "شبِ عید" گرفتار می‌شویم

ایسنا/کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی کرونای انگلیسی در استان ایلام، گفت: خطر کرونای انگلیسی بیخ گوش استان رسیده و همه باید هوشیار بوده و با جدیت بیشتری پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مسعود بهرام نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت نامناسب بازارها و آرامستان ها و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی، گفت: متاسفانه مردم حساسیتی که باید نسبت به اوضاع فعلی کرونا ندارند و همین امر موجب شده چندان که باید نسبت به رعایت پروتکل ها دقت نداشته باشند.

وی به شناسایی کرونای انگلیسی در استان ایلام اشاره کرد وافزود: کرونای انگلیسی بیخ گوش استان رسیده و اگر به این سهل انگاری ها ادامه دهیم، قطعا گرفتار می شویم.

بهرام نژاد گفت: مردم باید متوجه خطر باشند و باید حساسیت زایی در خصوص کرونای انگلیسی و خطرات آن در سطح جامعه صورت گیرد.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل های بهداشتی، گفت: برای اجرای تمام مصوبات ستاد کرونای استان متولی خاصی مشخص شده و قطعا در جلسات ستاد کرونای استان با دستگاهی که در اجرای مصوبات خوب عمل نکرده، برخورد خواهد شد.

وی افزود: بطور مثال کنترل اوضاع آرامستان ها و اجرای مصوبات ستاد کرونای استان در این اماکن، برعهده شهرداری است و این انتظار هست که وضعیت در این اماکن توسط شهرداری کنترل شود، در غیراینصورت برخورد خواهد شد.

بهرام نژاد خاطرنشان کرد: البته باید این نکته را یادآور شد که هرچقدر هم نظارت داشته باشیم، تا خود مردم همکاری نکنند کار به جایی نخواهیم برد و نتیجه ای که باید حاصل نمی شود.

وی افزود: حساسیت زایی در خصوص کرونا و بویژه کرونای انگلیسی باید توسط رسانه‌ها به جد در دستور کار قرار گیرد تا مردم در این زمینه حساس شده و همکاری بیشتری داشته باشند.

تعطیلی مرزها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به استمرار تعطیلی مرزهای استان گفت: بسته بودن مرزها با توجه به شناسایی موارد کرونای انگلیسی در کشور عراق تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

بهرام نژاد یادآور شد: بسته شدن مرزها مربوط به تردد مسافران است و تردد کامیون های تجاری ادامه دارد و از هر راننده ای که وارد خاک ایران می شود تست کرونا گرفته و در صورتی که جواب تست منفی شود اجازه ورود داده خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر آنچه که مهم است این است که خطر بیخ گوش استان رسیده و باید همه هوشیار باشیم و اگر غفلت کنیم و شلوغی بازارها و عدم رعایت پروتکل ها ادامه داشته باشد، قطعا شبِ عید گرفتار خواهیم شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح