کد خبر : 167196
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 14:57

کتاب‌های برگزیده با موضوع عشق برای بچه‌ها

کتاب‌های برگزیده با موضوع عشق برای بچه‌ها

آثار برگزیده و شایان تقدیر و چهارستاره فهرست‌های کتاب‌شناسی شورای کتاب کودک با مضمون عشق معرفی شدند. به گزارش ایسنا، شورای کتاب کودک همزمان با پنجم اسفندماه، روز گرامیداشت عشق، زمین و زن (اسپندارمذگان) با معرفی این آثار نوشته است: «سال‌هاست که این سوال برای ما مطرح است که چرا بزرگسالان در رابطه با عشق که

کتاب‌های برگزیده با موضوع عشق برای بچه‌ها

آثار برگزیده و شایان تقدیر و چهارستاره فهرست‌های کتاب‌شناسی شورای کتاب کودک با مضمون عشق معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، شورای کتاب کودک همزمان با پنجم اسفندماه، روز گرامیداشت عشق، زمین و زن (اسپندارمذگان) با معرفی این آثار نوشته است: «سال‌هاست که این سوال برای ما مطرح است که چرا بزرگسالان در رابطه با عشق که در مورد خودشان نشان آرامش و عواطف است با کودکان و نوجوانان با صداقت برخورد نمی‌کنند (ثریا قزل‌ایاغ در نشست «جایگاه عشق در ادبیات کودک و نوجوان» در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان خرداد ۱۳۸۰)

در گزارش سالانه حاصل از بررسی آثار در شورا تحت عنوان «وضعیت ادبیات کودک در ایران» پدیدآورندگان آثار کودک و نوجوان دعوت می‌شوند که تابو نگفتن از عشق را بشکنند و برای کودکان و نوجوانان عشق را روایت کنند. لازم به ذکر است که در دهه ۹۰ نسبت به دهه ۸۰، پدیدآورندگانی کوشیدند این بند را از پای عشق بگسلند و اندک آثاری با مضامین لطیف عاشقانه منتشر کنند.

امروز پنجم اسفندماه روز گرامیداشت عشق، زمین و زن (اسپندارمذگان)‌ است. به این مناسبت کلیپی از آثار برگزیده و شایان تقدیر و چهارستاره فهرست‌های کتاب‌شناسی شورای کتاب  کودک با مضمون عشق انتخاب شده است و به  نوجوانان تقدیم می‌شود.

شما می‌توانید کتاب‌هایی از این مجموعه را انتخاب کنید و به عنوان عیدی شگفت‌انگیز ۱۴۰۰ به نوجوانان هدیه کنید.

لطفا کلیپ کتاب‌شناسی عشق را به دیگران بفرستید.»

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح