کد خبر : 97895
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 19:23

کاهش ۵۱ درصدی سفرها در کشور

کاهش ۵۱ درصدی سفرها در کشور

ایسنا/یزد وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از کاهش ۵۱ درصدی سفرها طی روزهای ۲۵ اسفند تا ابتدای فروردین‌ماه خبر داد. «علی اصغر مونسان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، افزود: روز گذشته و همزمان با اولین روز سال جدید نیز شاهد کاهش ۶۹ درصدی سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه

کاهش ۵۱ درصدی سفرها در کشور

ایسنا/یزد وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از کاهش ۵۱ درصدی سفرها طی روزهای ۲۵ اسفند تا ابتدای فروردین‌ماه خبر داد.

«علی اصغر مونسان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، افزود: روز گذشته و همزمان با اولین روز سال جدید نیز شاهد کاهش ۶۹ درصدی سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی با بیان این که مردم در کاهش سفرهای داخلی همکاری قابل توجهی داشته‌اند، از همکاری و مشارکت مردم برای رعایت توصیه «در خانه ماندن» تقدیر و تشکر کرد.

مونسان ابراز امیدواری کرد که این روند کاهشی سفرها در ایام تعطیل پیش رو نیز ادامه یابد و پس از قطع زنجیره بیماری و پایان بحران کروناویروس در کشور، شاهد این سفرها باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح