کد خبر : 133946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 16:14

کاهش مسافران نوروزی به علت بارندگی ها

کاهش مسافران نوروزی به علت بارندگی ها

مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان  از کاهش مسافران نوروزی خبرداد.   علی مالمیر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به بارندگی‌های شدید و هشدارهای صداوسیما مبنی عدم سفر به استان‌های غرب کشور، عنوان کرد: به‌دلیل بارندگی‌های شدید در طول ایام نوروز، به‌ویژه در ۷۲ ساعت گذشته با کاهش چشمگیر مسافران نوروزی به

کاهش مسافران نوروزی به علت بارندگی ها
مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان  از کاهش مسافران نوروزی خبرداد.
 
علی مالمیر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به بارندگی‌های شدید و هشدارهای صداوسیما مبنی عدم سفر به استان‌های غرب کشور، عنوان کرد: به‌دلیل بارندگی‌های شدید در طول ایام نوروز، به‌ویژه در ۷۲ ساعت گذشته با کاهش چشمگیر مسافران نوروزی به استان همدان مواجه بودیم.
 
وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر آمادگی کاملی در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در ایام بارندگی را داشته است، گفت: علی‌رغم تمامی امکانات و تمهیدات ایجاد شده برای انتقال مسافران به اماکن سرپوشیده در صورت بارش‌های فراوان، مسافران نوروزی به علت بارش شدید برف و باران به توصیه‌های پلیس راهور و صداوسیما توجه و از سفر امتناء کرده اند.
 
مالمیر غارعلیصدر و آرامگاه ابوعلی‌سینا را در صدر بازدیدهای نوروزی دانست و افزود: باتوجه به پایان نرسیدن تعطیلات نوروزی امکان ارائه آمار دقیق میزان مسافران نوروزی و بازدید از اماکن تاریحی و طبیعی استان فراهم نیست اما همانند سال‌های گذشته تاکنون بازدید از آثار طبیعی همانند غار آبی علیصدر مورد استقبال ویژه مسافران نوروزی قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح