کد خبر : 130568
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 21:13

کار تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان مرکزی به پایان رسید

کار تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان مرکزی به پایان رسید

ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی از تشکیل تمامی هیات های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان خبر داد. بهروز اکرمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته همایش معاونان سیاسی استانداران، مدیران کل دفاتر سیاسی استان ها و فرمانداران به شکل ویدئو کنفرانس با وزارت کشور برگزار شد. وی با بیان اینکه در

کار تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان مرکزی به پایان رسید

ایسنا/مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی از تشکیل تمامی هیات های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

بهروز اکرمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته همایش معاونان سیاسی استانداران، مدیران کل دفاتر سیاسی استان ها و فرمانداران به شکل ویدئو کنفرانس با وزارت کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این همایش از استان مرکزی به عنوان اولین استانی که تمامی ۳۵ هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ را تشکیل داده است تجلیل شد، افزود: هیات های اجرایی در استان مرکزی به صورت کامل قبل از باقی استان ها تشکیل شده است.

اکرمی افزود: تحقق این امر حاصل تعامل سه وجهی و سازنده ستاد انتخابات استان، هیات نظارت شورای نگهبان و هیات نظارت شوراها بوده است.

وی گفت: در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا، معتمدینهیات های اجرایی سه انتخابات پیش رو با هم انتخابات شد.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کشور و استان مرکزی، افزود: از بیستم تا پایان وقت ۲۳ اسفندماه ۱۹۰ نفر در استان مرکزی ثبت نام کرده اند که ثبت نام ۱۵۴ نفر نهایی شده و ۳۶ ثبت نام در مرحله بررسی است که از این تعداد ۲۵ نفر خانم و ۱۶۵ نفر آقا بوده اند.

اکرمی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ ثبت نام حضوری و ۸۸ ثبت نام غیرحضوری بوده است، اضافه کرد: تاکنون ۶ نفر در شهرستان آشتیان، ۵۸ نفر در اراک، ۵ نفر در تفرش، ۳۰ نفر در خمین، ۱۲ نفر در خنداب، ۵ نفر در دلیجان، ۱۲ نفر در زرندیه، ۳۰ نفر در ساوه، ۲۴ نفر در شازند، ۶ نفر در فراهان، ۵ نفر در کمیجان و ۸ نفر در محلات ثبت نام داشته اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح