کد خبر : 96086
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 19:39

چهارمحال و بختیاری قرمزتر شد

چهارمحال و بختیاری قرمزتر شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان با اشاره به اینکه شهرستان‌های فارسان، شهرکرد و بروجن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: شهرستان لردگان، اردل و کیار در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد هستند. مجید شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته

چهارمحال و بختیاری قرمزتر شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان با اشاره به اینکه شهرستان‌های فارسان، شهرکرد و بروجن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: شهرستان لردگان، اردل و کیار در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد هستند.

مجید شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۰ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه داشته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۶ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۰۹ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۴۲ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۳۲۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۵۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری‌شان هستند.

شیرانی افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۱۷۹ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۴۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتا بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند. وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان‌های فارسان، شهرکرد و بروجن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، بیان کرد: شهرستان لردگان، اردل و کیار در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح