کد خبر : 170169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 18:01

چاپ ٣۴ مقاله بین المللی مرتبط با کووید-۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

چاپ ٣۴ مقاله بین المللی مرتبط با کووید-۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ٣۴ مقاله بین المللی درخصوص کووید-۱۹ توسط محقیقین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشریات بین المللی به چاپ رسیده است. به گزارش ایسنا دکتر نورمحمد بخشانی افزود: از سال ۲۰۲۰ همزمان با شروع اپیدمی باتوجه به زیرساخت های مطلوب دانشگاه برای

چاپ ٣۴ مقاله بین المللی مرتبط با کووید-۱۹  در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ٣۴ مقاله بین المللی درخصوص کووید-۱۹ توسط محقیقین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشریات بین المللی به چاپ رسیده است.

به گزارش ایسنا دکتر نورمحمد بخشانی افزود: از سال ۲۰۲۰ همزمان با شروع اپیدمی باتوجه به زیرساخت های مطلوب دانشگاه برای انجام فعالیت های تحقیقاتی، مطالعات پژوهشی مرتبط با  کووید -۱۹در دانشگاه آغاز گردیده است و  تاکنون ٣۴ مقاله مرتبط با کووید-۱۹ توسط اساتید و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشگی زاهدان در مجلات  نمایه شده در پایگاه های بین المللی منتشر شده است.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره  به رشد و توسعه انتشار مقالات در مجله های معتبر دنیا گفت:  ۲۱ مورد از این مقالات در مجلات نمایه شده  پایگاه ISI  و سایر مقالات نیز در مجلات برتر ScopusوPUBMED  منتشر شده اند.

وی ادامه داد: در سال ۲۰۲۰ تعداد کل مقالات منتشر شده دانشگاه در نمایه های بین المللی ۴۹۶ مقاله می باشد و از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون نیز ۵۴ مقاله در نمایه های بین المللی منتشر گردیده است.

وی افزود: در حال حاضر ۶ عنوان مجله علمی که در پایگاه های معتبر علمی نمایه می شوند بصورت فصلنامه توسط دانشگاه منتشر می شوند و ۱۰ مرکز تحقیقاتی نیز در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فعال می باشند که در جهت تولید علم فعالیت می کنند.

دکتر بخشانی ادامه داد: در سال ۲۰۲۰ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موفق به کسب رتبه ۲۱ کشوری در زمینه ساختارهای پژوهشی و تحقیقاتی و همچنین موفقیت بزرگ آن ورود به عنوان سیزدهمین دانشگاه علوم پزشکی کشور به جمع دانشگاه های عضو نظام رتبه بندی جهانیISC می باشد که ماحصل تلاش همه پژوهشگران و اساتید دانشگاه می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح