کد خبر : 130283
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 20:12

پیگیری مشکلات بانوی کماندار از سوی کمیته ملی المپیک

پیگیری مشکلات بانوی کماندار از سوی کمیته ملی المپیک

کماندار پیشین تیم ملی ریکرو از پیگیری و رسیدگی مشکلاتش توسط کمیته ملی المپیک خبر داد. زهرا دهقان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تقدیر و تشکر از سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به  جهت رسیدگی به مشکلات و احقاق حق، حقوق و مطالباتش اظهار کرد: از سال ۸۷ که عضو

پیگیری مشکلات بانوی کماندار از سوی کمیته ملی المپیک

کماندار پیشین تیم ملی ریکرو از پیگیری و رسیدگی مشکلاتش توسط کمیته ملی المپیک خبر داد.

زهرا دهقان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تقدیر و تشکر از سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به  جهت رسیدگی به مشکلات و احقاق حق، حقوق و مطالباتش اظهار کرد: از سال ۸۷ که عضو تیم ملی تیروکمان شدم در مسابقات قهرمانی آسیا که سال ۹۰ به میزبانی تهران برگزار شد نایب قهرمان و در مسابقات کسب سهمیه ۲۰۱۲ المپیک لندن که در آمریکا برگزار شد، با کسب سهمیه برای نخستین بار عازم المپیک شدم، از آن زمان تا به امروز به دلیل پرداخت نشدن حق، حقوق و پاداش مدال آوری که چیزی حدودی ۲۲ سکه، یک‌ ماشین پژو ۴۰۵، ۱۰ میلیون پاداش کسب سهمیه و چند ماه حقوق عقب اقتاده بود به دلیل عدم حمایت مالی، کمبود تجهیزات و نداشتن کمان مناسب، متاسفانه شرایط حضور در میادین آسیایی و جهانی را نداشتم.

این بانوی کماندار خاطرنشان کرد: از این که صالحی امیری خود مسئولیت چنین کاری را بر عهده گرفته جای تشکر و قدردانی دارد، امیدوارم سایر مسئولان نیز یاد بگیرند و خود را در برابر ورزشکارانشان مسئول بدانند تا حقشان نادیده گرفته نشود.

وی همچنین از تضییع حقوق خود در جریان مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن انتقاد کرد و افزود: با توجه به کسب سهمیه المپیک لندن، در آن زمان یک کمان ارزشمند توسط یک شرکت معتبر خارجی اختصاص یافته بود که متاسفانه این کمان هم با وجود پیگیری‌های فراوان به دستم نرسید.

عضو پیشین تیم ملی ریکرو بانوان با اشاره به قدیمی بودن تجهیزات خود، خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۰۸ گوانجو تاکنون به دلیل قدیمی بودن تجهیزاتم امکان فعالیت حرفه ای در این رشته را از دست دادم. در حقیقت طی ۹ سال گذشته به دلیل عدم حمایت، افرادی همچون ما نادیده گرفته شدیم و تنها کسی که بعد از گذشت این همه سال پیگیر مسائل و مشکلات و پاسخگوی درخواست ها و نیازهای ما در کوتاهترین زمان ممکن بود صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک بود که امیدوارم حمایت های او الگویی برای سایر مسئولان کشور باشد.

دهقان همچنین از اختصاص ۱۳ میلیون پاداش از سوی کمیته ملی المپیک به حساب فدراسیون تیروکمان خبر داد و گفت: پس از پیگیریهایی که برای دریافت حقوق و مطالبات مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک لندن داشتم، فدراسیون به من اعلام کرد که مبلغ ۱۳ میلیون از طرف کمیته ملی المپیک بابت کل مطالبات و حق و حقوقم به حساب فدراسیون واریز شده که برای دریافت آن باید نامه رسید خود را مبنی بر این که دیگر مطالبه ای از فدراسیون ندارم، امضا کنم که البته آن را دریافت نکردم. هر چند با پیگیریهای انجام شده از طرف کمیته ملی المپیک متوجه شدم این مبلغ به عنوان پاداش مدال آوری که طی چند سال فعالیت ورزش حرفه ای داشتم به حساب فدراسیون واریز شده نه برای محاسبه حق و حقوق و مطالبات طی این سال‌ها.

وی در پایان گفت: این وظیفه کمیته ملی المپیک نیست که پیگیر مطالبات ما باشد، بلکه در این زمینه باید فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان موضوع را بررسی کنند تا ما به حقوق پایمال شده خود دست پیدا کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح