کد خبر : 75771
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 2:29

پیش‌بینی خیزش گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی خیزش گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعات پیش رو شاهد افزایش سرعت وزش باد، خیزش گرد و غبار، رگبار پراکنده و احتمالاً رعد و برق در سطح استان خواهیم بود. مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به صدور هشدار زرد یا آگاهی برای وضعیت هوای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد:

پیش‌بینی خیزش گرد و غبار در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعات پیش رو شاهد افزایش سرعت وزش باد، خیزش گرد و غبار، رگبار پراکنده و احتمالاً رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

مهران چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به صدور هشدار زرد یا آگاهی برای وضعیت هوای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در ساعات پیش رو شاهد افزایش سرعت وزش باد، خیزش گرد و غبار، رگبار پراکنده و احتمالاً رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این شرایط ناپایدار از اواسط روز گذشته آغاز و تا پایان وقت سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: باتوجه به افزایش سرعت وزش باد در سطح چهارمحال و بختیاری، شرایط برای خیزش گرد و خاک مهیا است که این پدیده در بعضی ساعات سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود، منطقه اثر ناپایداری‌ها را در سطح استان در مناطق شمالی و شرقی و در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن، سامان و کیار است.

چراغپورتأکید کرد: به دلیل وزش باد شدید کاهش دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال شکسته شدن درختان، سقوط اجسام از ارتفاع و خطر برخورد صاعقه دور از انتظار نیست، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان از استحکام داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اطمینان داشته باشند و در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت مستقر نشوند.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: کشاورزان و سایر شهروندان از آبیاری، محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات در ساعات عصرگاهی پرهیز کنند، همچنین پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و… طی امروز باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح