کد خبر : 62806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 15:39

پیش‌بینی خیزش گرد و غبار در خوزستان

پیش‌بینی خیزش گرد و غبار در خوزستان

 مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی خیزش گرد و غبار موقت و محلی در سطح استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم وزش باد متوسط شمالی غربی روی دریا تا روز جمعه است بنابراین در این مدت در بعضی ساعات خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود. وی افزود: در این

پیش‌بینی خیزش گرد و غبار در خوزستان

 مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی خیزش گرد و غبار موقت و محلی در سطح استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم وزش باد متوسط شمالی غربی روی دریا تا روز جمعه است بنابراین در این مدت در بعضی ساعات خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: در این مدت غالباً در ساعاتی از بعد از ظهر در مناطق مستعد در سطح استان خوزستان شامل مناطق غربی، جنوبی و بعضا مرکزی، خیزش گرد و غبار موقت و محلی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۳۶.۳ و ایذه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۱.۸ و ۳۴.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح