کد خبر : 33413
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 21:36

پیشگیری از اطاله دادرسی مصداق بارز توسعه عدالت فراگیر است

پیشگیری از اطاله دادرسی مصداق بارز توسعه عدالت فراگیر است

 رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت:پیشگیری از اطاله دادرسی مصداق بارز توسعه عدالت فراگیر است. محمد صادق اکبری در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل  استان مازندران که به منظور ارزیابی واحدهای قضایی برگزار شد از روند  مطلوب جریان رسیدگی ها و همچنین  سرانه وارده و مختومه پرونده ها، اوقات رسیدگی، متوسط زمان رسیدگی خبر

پیشگیری از اطاله دادرسی مصداق بارز توسعه عدالت فراگیر است

 رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت:پیشگیری از اطاله دادرسی مصداق بارز توسعه عدالت فراگیر است.

محمد صادق اکبری در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل  استان مازندران که به منظور ارزیابی واحدهای قضایی برگزار شد از روند  مطلوب جریان رسیدگی ها و همچنین  سرانه وارده و مختومه پرونده ها، اوقات رسیدگی، متوسط زمان رسیدگی خبر داد و افزود: بنا بر ارزیابی های صورت گرفته در ۶ ماه نخست سال جاری در مجموع ۴۷۲ هزارو  ۸۴۳ فقره  پرونده در محاکم استان مطرح که از این تعداد ۴۷۸ هزارو ۳۹۶ فقره  پرونده رسیدگی و منتهی به صدور تصمیم نهایی شد.
وی با بیان این که عملکرد واحدهای قضایی به دقت مورد نظارت و پالایش قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: به کارگیری حداکثری ظرفیت های موجود با بهره مندی از تکنولوژی روز به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی و رسیدگی با دقت و سرعت در محاکم است که دستگاه قضایی استان با اهتمام کامل این امر را جهت بالا بردن میزان رضایتمندی مراجعان دنبال خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به چشم انداز تدوین شده در سند تحول قضایی تصریح کرد: راهبرد اساسی در این سند گسترش عدالت فراگیر و مداوم بوده که با توجه به سیاست های ابلاغی؛ پیشگیری از اطاله دادرسی مصداق بارز توسعه عدالت فراگیر است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح