کد خبر : 109799
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 1:30

پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش به مناسبت ۱۲ فروردین

پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش به مناسبت ۱۲ فروردین

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی ایران با صدور پیامی،فرا رسیدن ۱۲ فروردین، «روز جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت. به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:۱۲ فروردین همواره در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید زیرا در این روز، مردم ایران عزم و اراده ملی خود را 

پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش به مناسبت ۱۲ فروردین

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی ایران با صدور پیامی،فرا رسیدن ۱۲ فروردین، «روز جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:۱۲ فروردین همواره در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید زیرا در این روز، مردم ایران عزم و اراده ملی خود را  در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

۱۲ فروردین به عنوان یک دستاورد بزرگ تاریخی ثابت کرد که وحدت،انسجام و همدلی لازمه اصلی در دستیابی به اهداف بلندی است که مردم ایران سال‌ها برای آن مبارزه کرده‌اند و این مولفه‌ها همواره باید همواره مد نظر باشد.

دوازدهم فروردین به عنوان روز تبلور و تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود و پیروزی بر استبداد و استعمار تاریخی ثبت شده است و از بارزترین جلوه‌های اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود محسوب می‌شود و هیچ تهدیدی نمی‌تواند در روند موفقیت‌آمیز  جمهوی اسلامی ایران مانعی به وجود بیاورد.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی در این پیام همچنین ضمن ضمن گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار،این روز را به تمامی پاسداران و رهروان راه امام حسین (ع) تبریک گفت.

این سازمان یک بار یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح