کد خبر : 173055
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 18:17

پیام استاندار سابق به مردم ایلام

پیام استاندار سابق به مردم ایلام

ایسنا/ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار سابق ایلام، با صدور پیامی به شرح زیر، از اقشار مختلف مردم و مسئولان این استان به جهت تلاش و کوشش و همکاری مجدانه در طول خدمت تقدیر و برای همه مردان و زنان این دیار آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی کرد. ✍️ تقدیر و تشکر قاسم سلیمانی ۴۱ ماه

پیام استاندار سابق به مردم ایلام

ایسنا/ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار سابق ایلام، با صدور پیامی به شرح زیر، از اقشار مختلف مردم و مسئولان این استان به جهت تلاش و کوشش و همکاری مجدانه در طول خدمت تقدیر و برای همه مردان و زنان این دیار آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی کرد.

✍️ تقدیر و تشکر قاسم سلیمانی

۴۱ ماه حضور در میان مرزداران غیور ایلامی و خدمت به مردمانی که همواره خاک پای مسافران دشت کربلا را توتیای چشم خویش کرده اند برای اینجانب افتخاری بس بزرگ بوده و باید به پاس این لطف بزرگ الهی سجده شکر به جا آورده و پروردگار بزرگ و بلند مرتبه را سپاسگزار باشم.

مردم شهید پرور این دیار باعظمت در این مدت با وحدت و همدلی بی بدیل زمینه ساز ایجاد هم افزایی در امور شدند و با کمک مسئولان دلسوز و متعهد استان شاهد خدمات و دستاوردهای قابل توجه‌ای بودیم.

در این دوران ارزشمند فضای کار و تلاش و همدلی به حدی بود که هرگز سختی ها و اتفاقات ناگواری چون سیل فروردین ماه ۹۸ و همه گیری بیماری کرونا و … نه تنها خللی در عزم و اراده مردم و مسئولان استان در رفع مسائل و مشکلات بوجود نیاورد بلکه بانی و باعث وحدت کم نظیری شد که می توان از آن بعنوان یک الگوی موفق در سطح ملی یاد کرد.

ایلام سرزمین حماسه و رزم و فرهنگ و تاریخ است که امروز حرف های زیادی برای گفتن در سطح ملی دارد. ایلام در حوزه های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، اربعین، مرز و … می تواند بستر توسعه برای کشور باشد و در این مدت تلاش داشته ایم با همراهی کم نظیر مردم و همکاری خوب مسئولان در این مسیر حرکت کنیم.

با این همه علی رغم خدمات شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی اما ایلام زخم خورده از محرومیت دوران طاغوت است و مضافاً اینکه تجربه ۸ سال جنگ تحمیلی را در پیشینه خود دارد، دورانی که نه تنها عملا فرصت کار عمران و آبادانی وجود نداشت بلکه حداقل زیرساخت‌های موجود نیز از بین رفت تا کماکان این دیار نیازمند توجه ویژه باشد. با این حال با توجه به مجموعه اقداماتی که نظام و دولت در این دیار قدرشناس و مهمان نواز انجام داده و یا در حال انجام است و یا شروع شده آینده ایلام را روشن می بینیم و امیدوارم تداوم روند توسعه ای استان منجر به پیشرفت بیش از پیش و تحقق آنچه که شایسته این مردمان بزرگ است، شود.

و حال آنکه اینجانب بعنوان خادمی که در طول ۳ سال و ۵ ماه مورد لطف و عنایت مردم فهیم و شریف و مسئولان دلسوز آن استان عزیز بوده‌، بر خود لازم و واجب می دانم که صمیمانه از الطاف و محبت‌های بیکران اقشار و توده های مختلف مردم قدرشناس، مهمان نواز و بافرهنگ اقصی نقاط استان، مسئولان به ویژه نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تأمین و شورای اداری، ائمه محترم جمعه، مسئولان محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، مجموعه دستگاه قضا، فرمانداران، شهرداران، صداوسیما، اصحاب رسانه، هنرمندان، نخبگان، گروه‌های مختلف سیاسی، اصناف، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و … کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از همه عزیزان حلالیت بطلبم.

در پایان ضمن آرزوی توفیق و عزت برای همه شما عزیزان، از خداوند بزرگ و بلند مرتبه سرافرازی ایران اسلامی و توسعه همه جانبه استان عزیز ایلام را خواهانم و امیدوارم حال که با عنایت و اعتماد دولت تدبیر و امید وتوجه ویژه وزیر محترم کشور توفیق خدمت دراستانی دیگر فراهم گردیده، سفیری خوب به نمایندگی از دیار غیورمردان ایلامی باشم و انشالله که اینجانب را از دعای خیرتان محروم نفرمائید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح