کد خبر : 87163
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 1:03

پوتین: بلاروس شریک با ثبات روسیه است

پوتین: بلاروس شریک با ثبات روسیه است

رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) و در جریان دیدار با همتای بلاروسی خود گفت: مینسک شریک با ثبات ماست و بدهی خارجی‌اش با وجود پاندمی کرونا و تحریم‌های غرب کاهش داشته است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این دیدار با الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی خود

پوتین: بلاروس شریک با ثبات روسیه است

رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) و در جریان دیدار با همتای بلاروسی خود گفت: مینسک شریک با ثبات ماست و بدهی خارجی‌اش با وجود پاندمی کرونا و تحریم‌های غرب کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این دیدار با الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی خود در سن پترزبورگ و با اشاره به این مساله که بدهی خارجی مینسک ۲.۵ درصد کاهش داشته، گفت: در آغاز این دیدار، مایلم به این نکته اشاره کنم که بلاروس یک شریک با ثبات برای روسیه است.

لوکاشنکو نیز گفت: بلاروس به تمامی تعهداتش درباره وام‌های که روسیه برایش تامین کرد، پایبند است. روسیه بسیار جدی از ما حمایت می‌کند.

در همین حال، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: پوتین و همتای بلاروسی‌اش قرار است همچنین درباره تلاش‌های غرب برای تضعیف اوضاع در بلاروس، روابط اقتصادی، پروژه‌های مشترک بین مسکو و مینسک و همچنین آمریکا گفتگو کنند.

وی ادامه داد: عناوین امروز شامل تعاملات تجاری و اقتصادی روسیه و بلاروس، اجرای پروژه‌های مشترک بزرگ و بحث در مورد نحوه کار وزارتخانه‌ها و اداره‌ها در زمینه اجرای دستورالعمل‌هایی است که روسای جمهور دو کشور برای ایجاد یک دولت اتحادیه پیشتر مطرح کرده‌اند. همچنین مسائل بین‌المللی نیز در این گفتگوها مطرح می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح