کد خبر : 208703
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 20:34

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در خراسان رضوی

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، مسئول امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه شهرستان ششتمد گفت: مکان بدون مجوز و غیربهداشتی در شهر شامکان که در امور دندانسازی و دندانپزشکی مداخله می‌کرد، تعطیل شد. رضا جنت آبادی افزود: این واحد با هماهنگی مقام قضایی و با حضور نماینده شبکه بهداشت و درمان ششتمد، وکیل و حراست دانشگاه علوم پزشکی

پلمب یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، مسئول امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه شهرستان ششتمد گفت: مکان بدون مجوز و غیربهداشتی در شهر شامکان که در امور دندانسازی و دندانپزشکی مداخله می‌کرد، تعطیل شد.

رضا جنت آبادی افزود: این واحد با هماهنگی مقام قضایی و با حضور نماینده شبکه بهداشت و درمان ششتمد، وکیل و حراست دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی تعطیل شد.

وی گفت: مداخله در امور پزشکی از مواردی است که متاسفانه در سطح کشور همواره بیماران با آن مواجه هستند و شهرستان سبزوار نیز از این موضوع مستثنی نیست.

مسئول امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه شهرستان ششتمد گفت: با هدف جلوگیری از مداخلات پزشکی و همچنین برخورد با این موضوع واحد دندانپزشکی در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار فعال است و با بازدید‌های پی در پی با این مداخلات غیرقانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح