کد خبر : 78948
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 23:01

پدر شهیدان قناعت پیشه به لقاءالله پیوست

پدر شهیدان قناعت پیشه به لقاءالله پیوست

ایسنا/فارس پدر شهیدان “محمد اسماعیل و ابوالفضل قناعت پیشه”، از شهدای دوران دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. مرحوم حاج علی‌محمد قناعت پیشه، فرزند شهیدان “محمداسماعیل و ابوالفضل” در سن ۸۵ سالگی و بر اثر ایست قلبی ناشی از کهولت سن، دارفانی را وداع گفت و به حق پیوست. به

پدر شهیدان قناعت پیشه به لقاءالله پیوست

ایسنا/فارس پدر شهیدان “محمد اسماعیل و ابوالفضل قناعت پیشه”، از شهدای دوران دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم حاج علی‌محمد قناعت پیشه، فرزند شهیدان “محمداسماعیل و ابوالفضل” در سن ۸۵ سالگی و بر اثر ایست قلبی ناشی از کهولت سن، دارفانی را وداع گفت و به حق پیوست.

به گزارش ایسنا، شهیدان محمداسماعیل و ابوالفضل قناعت پیشه” از شهدای شهرستان جهرم هستند که به ترتیب در تاریخ هفتم آبان و ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۲ در مناطق سردشت و طلائیه، به شهادت رسیدند.

پیکر مرحوم، حاج علی‌محمد قناعت‌پیشه، قرار است که ساعت ۱۸ عصر امروز، ۱۲ تیرماه، تشییع و در جوار فرزندان شهیدش، در گلزار شهدای جهرم به خاک سپرده شود.

پیام تسلیت استاندار فارس

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، طی پیامی، درگذشت پدر شهیدان قناعت‌پیشه را تسلیت گفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح