کد خبر : 178014
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 18:07

پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک

پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه‌ فلک‌الافلاک در شهر خرم‌آباد خبر داد. سید امین قاسمی ۲۸ بهمن‌ماه، اظهار کرد: معاون میراث‌فرهنگی این اداره‌کل در راستای ایمن‌سازی و بهسازی الکتریکال موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک در سال ۹۷ مبادرت به تهیه این طرح کارشناسی کرده و پس از

پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از پایان فصل اول بهسازی و ایمن‌سازی موزه قلعه‌ فلک‌الافلاک در شهر خرم‌آباد خبر داد.

سید امین قاسمی ۲۸ بهمن‌ماه، اظهار کرد: معاون میراث‌فرهنگی این اداره‌کل در راستای ایمن‌سازی و بهسازی الکتریکال موزه قلعه ‌فلک‌الافلاک در سال ۹۷ مبادرت به تهیه این طرح کارشناسی کرده و پس از پایان یافتن طرح مذکور توسط اداره‌کل موزه‌های کشور تائید شده و آماده اجرا شده است.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت‌گرفته و تأمین اعتبار پروژه مذکور در سال‌جاری، تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در راستای اجرای فاز اول ایمن‌سازی برق قلعه فلک‌الافلاک با مبلغی معادل پنج میلیارد ریال وارد عقد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: قرارداد مربوطه به‌صورت مرحله به مرحله و طبق شرح خدمات ارائه شده، انجام گرفته که تاکنون فصل اول این پروژه به پایان رسیده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح