کد خبر : 122197
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 21:38

پاشینیان: انتخابات زودهنگام پارلمانی ارمنستان ۲۰ ژوئن برگزار می‌شود

پاشینیان: انتخابات زودهنگام پارلمانی ارمنستان ۲۰ ژوئن برگزار می‌شود

پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد انتخابات زودهنگام پارلمانی در کشور ۲۰ ژوئن بر گزار خواهد شد. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان از نوامبر گذشته و به دنبال توافق با آتش بس پیشنهادی روسیه با آذربایجان که به شش هفته جنگ این کشور با نیروهای آذری در ناگورنو قره‌باغ

پاشینیان: انتخابات زودهنگام پارلمانی ارمنستان 20 ژوئن برگزار می‌شود
پاشینیان

نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد انتخابات زودهنگام پارلمانی در کشور ۲۰ ژوئن بر گزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان از نوامبر گذشته و به دنبال توافق با آتش بس پیشنهادی روسیه با آذربایجان که به شش هفته جنگ این کشور با نیروهای آذری در ناگورنو قره‌باغ خاتمه داد، به شدت برای استعفا تحت فشار است.

از سوی دیگر دادگاه ارمنستان طی حکمی اعلام کرد رئیس برکنار شده ارتش تا تصمیم نهایی دادگاه در مورد پرونده او باید در پست خود باقی بماند.

نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان ماه گذشته اونیک گاسپاریان، رئیس ستاد کل ارتش را برکنار کرد، ارتش رسما خواهان استعفای پاشینیان شده بود. دولت هفته گذشته گاسپاریان را برکنار کرد.

با این حال وکیل او گفت که دادگاه برکناری وی را به عنوان یک چالش حقوقی مورد بررسی قرار داده و گفته است فعلا در پست خود بماند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح