کد خبر : 151446
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 16:48

وکلا با شجاعت و جسارت در صحنه دفاع از مردم حاضر باشند

وکلا با شجاعت و جسارت در صحنه دفاع از مردم حاضر باشند

ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وکلا با شجاعت و جسارت باید در صحنه دفاع از حق و حقوق مردم حاضر باشند. ناصر عتباتی در مراسم تحلیف وکلای جدید کانون وکلای اردبیل اظهار کرد: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات یک وکیل توانمند جسارت و شجاعت در کنار درایت در مدیریت پرونده برای به سرانجام

وکلا با شجاعت و جسارت در صحنه دفاع از مردم حاضر باشند

ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وکلا با شجاعت و جسارت باید در صحنه دفاع از حق و حقوق مردم حاضر باشند.

ناصر عتباتی در مراسم تحلیف وکلای جدید کانون وکلای اردبیل اظهار کرد: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات یک وکیل توانمند جسارت و شجاعت در کنار درایت در مدیریت پرونده برای به سرانجام رساندن مناسب آن و احقاق حق است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر ورود وکلای جوان به عرصه وکالت و دفاع از حق و حقوق مظلومان در حقیقت شرایطی مطلوب در سیستم قضایی به وجود آورده تا به نوعی رضایتمندی و همچنین اعتماد مردم به نهاد قضایی شکل بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: نزدیکترین تعامل و همکاری را با کانون وکلا و همچنین مرکز وکلای دادگستری استان شاهد هستیم که در حقیقت این تعامل و ارتباط دو سویه با مجموعه قضایی استان می‌تواند موانع و مشکلات را برطرف و نقطه احقاق حق و برپایی عدالت را شکل بدهد.

عتباتی افزود: در استان اردبیل اغلب وکلا مزین به اخلاق و شایستگی‌های مورد وثوق هستند که ضرورت دارد هم کانون و هم مرکز وکلا قدر این اعتماد و اعتبار مجموعه خود را بدانند و بیش از این از این ظرفیت در صحنه دفاع از حق استفاده کنند.

در این مراسم رئیس کانون وکلای اردبیل به فعالیت ۶۰۰ وکیل در استان اشاره کرد و ادامه داد: امروز آیین تحلیف ۳۳ نفر از وکلای جدید را شاهد هستیم که در حقیقت با قوت و جسارت وارد این عرصه ارزشمند می‌شوند.

رضا زرعی خاطر نشان کرد: ما در کانون سعی می‌کنیم تا خدمات مختلفی را برای وکلا و همچنین موکلان ارائه کنیم تا به نوعی اعتماد و وثوق به این مجموعه بیش از گذشته تقویت شده و همراهی‌های مناسبی را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح