کد خبر : 89371
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 22:48

وقف خانه ۴ میلیارد تومانی در مراغه

وقف خانه ۴ میلیارد تومانی در مراغه

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: آقای علی امیریعقوبی و همسرشان خانم نجاری، شش دانگ یک باب منزل مسکونی سه طبقه خود در شهرستان به ارزش چهار میلیارد تومان را به امور خیریه وقف کردند. حجت الاسلام فریدون مطهری در این خصوص افزود: این خانه ۲۳۲ مترمربع زمین و ۴۱۵ مترمربع اعیانی

وقف خانه ۴ میلیارد تومانی در مراغه

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: آقای علی امیریعقوبی و همسرشان خانم نجاری، شش دانگ یک باب منزل مسکونی سه طبقه خود در شهرستان به ارزش چهار میلیارد تومان را به امور خیریه وقف کردند.

حجت الاسلام فریدون مطهری در این خصوص افزود: این خانه ۲۳۲ مترمربع زمین و ۴۱۵ مترمربع اعیانی دارد و در سه طبقه ساخته شده است.

وی اضافه کرد: خانواده مراغه‌ای این خانه را به نیت گسترش فرهنگ قرآن و عترت، غدیرخم، سرپرستی کودکان یتیم و بدسرپرست، کمک به نیازمندان، ترویج فرهنگ عاشورا و یاد و خاطره شهدا وقف کردند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، وی گفت: از ابتدای سالجاری، دو مغازه و منزل برای امور خیریه در این شهرستان وقف شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح