کد خبر : 162317
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 16:45

وضعیت قطب صنعتی لرستان خوب نیست

وضعیت قطب صنعتی لرستان خوب نیست

ایسنا/لرستان فرماندار دورود می‌گوید: این شهرستان در گذشته قطب صنعتی استان بوده است. خدانظر دریکوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دورود در گذشته قطب صنعتی لرستان بود اما الان شرایط صنعت این شهرستان مثل سابق نیست. وی اضافه کرد: برخی پروژه‌های این شهرستان در وضعیت خوبی نیستند و نیاز به توجه ویژه دارند. دریکوند با

وضعیت قطب صنعتی لرستان خوب نیست

ایسنا/لرستان فرماندار دورود می‌گوید: این شهرستان در گذشته قطب صنعتی استان بوده است.

خدانظر دریکوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دورود در گذشته قطب صنعتی لرستان بود اما الان شرایط صنعت این شهرستان مثل سابق نیست.

وی اضافه کرد: برخی پروژه‌های این شهرستان در وضعیت خوبی نیستند و نیاز به توجه ویژه دارند.

دریکوند با اشاره به پتانسیل‌های دورود برای سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: این شهرستان در بیشتر حوزه‌ها، شرایط بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

فرماندار دورود تصریح کرد: این شهرستان جوانان تحصیل‌کرده زیادی دارد و باید برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار همه توان خود را بکار بگیریم.

وی افزود: ما نیز شرایط سرمایه‌گذاری را در این شهرستان تسهیل می‌کنیم و به دنبال ایجاد اشتغال و زنده شدن صنعت دورود هستیم.

دریکوند تاکید کرد: چند پروژه‌ نیمه‌تمام نیز در این شهرستان وجود دارد و تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات، طبق برنامه زمان‌بندی روند تکمیل خود را داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح