کد خبر : 177703
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 17:28

وزش باد شدید طی امروز در خراسان شمالی/ کاهش دمای ۱۴ درجه ای طی چند روز آینده در استان

وزش باد شدید طی امروز در خراسان شمالی/ کاهش دمای ۱۴ درجه ای طی چند روز آینده در استان

ایسنا/خراسان شمالی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از وزش باید شدید در قسمت های مختلف استان طی امروز خبر داد. شیرازیان در گفت و گو با ایسنا، گفت: وزش باید شدید در بیشتر نقاط استان اتفاق می افتد اما سرعت آن در بخش های جنوبی استان بیشتر است. وی با اشاره به اینکه

وزش باد شدید طی امروز در خراسان شمالی/
کاهش دمای ۱۴ درجه ای طی چند روز آینده در استان

ایسنا/خراسان شمالی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از وزش باید شدید در قسمت های مختلف استان طی امروز خبر داد.

شیرازیان در گفت و گو با ایسنا، گفت: وزش باید شدید در بیشتر نقاط استان اتفاق می افتد اما سرعت آن در بخش های جنوبی استان بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه همراه با وزش باید شدید سامانه بارشی نیز وارد استان خواهد شد، افزود: وزش باید شدید همراه با افزایش ابر خواهد بود و از اواخر وقت فردا بارندگی ها در استان شروع می شود.

شیرازیان ادامه داد: بارندگی ها از فردا بخش های شمال، شمال غرب و قسمت های مرکزی استان را در برمی گیرد و تا ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی امروز دمای هوا در استان به ۲۴ درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید، تصریح کرد: از اواخر امشب به تدریج دمای هوا کاسته می شود و تا شنبه شاهد کاهش ۱۴ تا ۱۶ درجه ای دمای هوا خواهیم بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح